וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי פוטר: "זה כי אני מאמן מקצועי, יסודי ומסודר", קורצקי קיבל פנייה

15.10.2017 / 16:04

המאמן, שעזב את הפועל רעננה אחרי ארבעה משחקים בלבד, הגיב בפייסבוק: "איני כועס ואין לי טענה לאיש, אני בהחלט חושב שהפיטורים שלי יוצאי דופן". במועדון ינסו לסגור עם קורצקי בטלפון

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל רעננה הודיעה היום (ראשון) על פיטוריו של גיא לוי, פחות מחודש אחרי מינויו למאמן. לוי הספיק לעמוד על הקווים בשלושה משחקי ליגה בלבד אחרי שמונה לתפקיד ב-18 בספטמבר. בהודעה של המועדון נכתב: "הפועל רעננה מודיעה על סיום עבודתו של גיא לוי בקבוצה. אנו מודים לגיא על ההשקעה ומאחלים לו בהצלחה בהמשך".

מנחם קורצקי, שהעלה את רעננה לליגת העל ב-2012/13 ואימן אותה גם בליגה הבכירה, הוא המועמד המוביל להחליף את לוי. קורצקי בן ה-43 לא אימן מאז פוטר מהפועל תל אביב ב-15 במאי. קורצקי כבר קיבל פנייה מרעננה, אבל הוא נמצא כרגע בסין. בקבוצה ינסו להגיע לאיזשהן הבנות איתו בטלפון. אם יצליחו, אז הוא יקצר את השהות שלו שם ויחזור לארץ עוד השבוע כדי לחתום ולהעביר אימון כבר לקראת המשחק מול הפועל עכו במחזור הבא. כל זה תלוי גם בהסדר הפיצויים שלו מול הפועל תל אביב, איתה ירד ליגה בעונה שעברה. קורצקי נמצא עם האדומים בהליך בוררות.

רעננה שפתחה את העונה בצורה רעה במיוחד וצברה נקודה בודדה בשבעה משחקים, הפסידה בשלושת המשחקים שלה תחת לוי 3:0 להפועל אשקלון, 1:0 לבני יהודה ואמש 3:1 להפועל באר שבע. בנוסף, היא רשמה הפסד 2:0 לבני יהודה בגביע הטוטו. לוי החליף בתפקיד המאמן את דודו אברהם, שבנה את הסגל והתחיל את העונה על הקווים, אך פוטר אחרי ארבעה מחזורים.

רעננה התחילה את העונה החמישית שלה ברציפות בליגת העל. חיים סילבס שאימן בשנים 2014-2017 ואף הצעיד את הקבוצה להישג השיא שלה בכל הזמנים - העפלה לפלייאוף העליון - עזב בקיץ האחרון. השינוי בעמדת המאמן לא עבר באופן חלק והקבוצה מהשרון ממשיכה לחפש יציבות על הקווים.

עוד בנושא:

אמש: רעננה הפסידה 3:1 להפועל באר שבע
לוי אחרי ההפסד: "צריך לבנות פה משהו מנצח"

גיא לוי מאמן הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
קדנציה קצרה במיוחד. גיא לוי/יוסי ציפקיס

מספר שעות לאחר הפיטורים, לוי פרסם תגובה בעמוד הפייסבוק שלו ובין השאר אמר: "איני כועס ואין לי טענה לאיש. אני גם לא מאשים אף אחד. אף אחד לא הכריח אותי לקחת את התפקיד ועשיתי זאת בידיעה ברורה למגבלות ולמצב. בפעם הראשונה בקריירה שלי פוטרתי כי אני מאמן מקצועי, יסודי ומסודר שמבין כדורגל. אני בהחלט חושב שזה יוצא דופן. מאמן הוא לא קוסם.... לעבודה באימון יש השפעה בטווח זמן מסוים ואינה בגדר הוצאת שפן מהכובע. זאת ועוד, לא בהכרח צריך להיות בוטה ומתלהם כדי לעשות את העבודה. כן, אפשר לעשות אותה גם באופן ענייני ומדויק ובלי כל הרוח שמסביב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully