וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: ה-ALCS נפתח עם 1:2 של יוסטון על היאנקיז

14.10.2017 / 6:30

גמר האמריקן ליג יצא לדרך בטקסס עם הצגה של דאלאס קייקל, שסיפק עשרה סטרייקאאוטים בשבעה אינינגים בדרך לניצחון מקומי. בשבת: משחק 2 ב-ALCS ומשחק 1 ב-NLCS

דאלאס קייקל יוסטון אסטרוס. AP
הופעה מרשימה. קייקל/AP

יוסטון - ניו יורק יאנקיז 1:2 (0:1 לאסטרוס בסדרה)

סדרת הגמר של האמריקן ליג יצאה לדרך בטקסס, שם היאנקיז קיוו להמשיך את המומנטום אחרי הקאמבק האדיר מול קליבלנד, אך לפחות בינתיים, נתקלו ביריבה חזקה ובעיקר, בדאלאס קייקל, שפשוט היה גדול עליהם.

יוסטון, שזכתה לכמה ימי מנוחה אחרי הניצחון המרשים בסדרה מול בוסטון, השיגה את שתי הריצות שלה באינינג הרביעי, כאשר קרלוס קוריאה הכניס עם סינגל את חוזה אלטובה הכביר (שלוש חבטות) ומיד לאחר מכן, קוריאה עצמו הגיע הביתה בזכות סינגל של יולי גרייל. היאנקיז היו קרובים לצמק באינינג החמישי, גרג בירד נזרק ברגע האחרון בבסיס הבית אחרי חבטה של ארון גאדג' ואת שאר העבודה עשה קייקל בהצלחה.

המגיש של יוסטון סיפק שבעה אינינגים עם עשרה סטרייקאאוטים, ארבע חבטות והולכה והבולפן שמר בהצלחה על היתרון הקטן, למרות שעם שני אאוטים באינינג התשיעי הצליח בירד לייצר מתח בזכות סולו הומראן. מסהירו טנאקה, שחטף במהלך המשחק כדור ל"אזור הרגיש" אך התאושש, היה לא רע עם שישה אינינגים ושלושה סטרייקאאוטים מול ארבע חבטות, אך הוא רשם את ההפסד לבסוף.

הערב (שבת, 23:08) ייערך משחק 2, בין ג'סטין ורלאנדר ללואיס סברינו. לאחר מכן (3:08) יצא לדרך ה-NLCS בין הדודג'רס (קלייטון קרשאו) לקאבס (ג'ון לאקי או חוזה קינטנה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully