וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיקס אנד דה סיטי? קנזס סיטי מחפשת ניצחון שישי מתחילת העונה

14.10.2017 / 10:00

הקבוצה המושלמת היחידה בליגה תנסה להמשיך בתנופה עם משחק בית מול הסטילרס החבולים. ניו אינגלנד יוצאת למפגש נגד הג'טס, אטלנטה מחכה למיאמי וגרין ביי פוגשת את מינסוטה

טייריק היל קנזס סיטי צ'יפס. Charlie Riedel, AP
מי יעצור את טייריק היל והצ'יפס?/AP, Charlie Riedel

בלי ששמנו לב כמעט, ה-NFL מתקרבת לנקודת האמצע של העונה וביום ראשון יימשך המחזור השישי. האלופה ניו אינגלנד אצל הג'טס המפתיעים וסגניתה אטלנטה מארחת את מיאמי. גרין ביי הלוהטת ב"דרבי" במינסוטה והליונס יוצאים לניו אורלינס. בסדרה המאוחרת, ג'קסונוויל והראמס בקרב מפתיעות וקנזס סיטי תנסה לשמור על מאזן מושלם בבית נגד פיטסבורג. בסאנדיי נייט, הג'איינטס החבולים מגיעים לדנבר ולמחרת, טנסי מחכה לקולטס. ארבע קבוצות בשבוע חופש: בפאלו, סינסינטי, דאלאס וסיאטל.

seperator

20:00:

אטלנטה (1:3) - מיאמי (2:2)

הפאלקונס חוזרים משבוע החופש, אשר לפניו נחלו הפסד בכורה העונה, 23:17 מפתיע בבית מול בפאלו. הם ממשיכים ברצף המשחקים שלהם נגד קבוצות ה-AFC מזרח, כאשר בשבועיים הבאים ייצאו לשחזור הסופרבול אצל ניו אינגלנד ולמשחק אצל הג'טס, כך שניצחון בג'ורג'יה דום מול ג'יי קאטלר נראה משמעותי במיוחד. הדולפינס ניצלו את היעדרו של מרקוס מריוטה כדי לגרד ניצחון על טנסי, במשחק בו ההתקפה שלהם סופסוף ייצרה כמה נקודות לשם שינוי. בבית הצמוד באופן מפתיע שמתפתח במזרח, הם יודעים שהפתעה באטלנטה תתן להם דחיפה קדימה.

מינסוטה (2:3) - גרין ביי (1:4)

המפגש בין שתי השכנות תמיד מסקרן וכששתיהן נהנות ממאזן חיובי, הערך שלו עולה כמובן. הווייקינגס ראו את סם בראדפורד נפצע, חוזר ומיד נפצע שוב ועדיין, חילצו ניצחון במאנדיי נייט מול שיקגו. מתחילת העונה, הם ניצחו והפסידו לסירוגין בכל שבוע וכדי שהרף ייעצר, הם יצטרכו להפתיע את הפאקרס הלוהטים, שיצאו מדאלאס עם W סופר דרמטי בכיכובו של ארון רוג'רס. ההגנה של גרין ביי לא מבריקה וחייבת להעלות את הרמה כדי שרוג'רס יוכל סופסוף לסחוב את הקבוצה לעונה טובה באמת. הפאקרס ניצחו ב-60 מפגשים בין הקבוצות עד היום, לעומת 51 ניצחונות של מינסוטה ושתי תוצאות תיקו.

ניו אורלינס (2:2) - דטרויט (2:3)

מי שבוודאי תתעניין בתוצאה ממינסוטה היא דטרויט, שנאבקת עם השתיים ב-NFC צפון. הליונס אכזבו בבית מול קרוליינה למרות קאמבק ברבע האחרון וינסו להתאושש נגד הקדושים הרעננים, שנחו אחרי שהביסו בלונדון את מיאמי ויודעים שאסור להם לשמוט משחקי בית אם ברצונם להיאבק בבית הדרום הקשה. הקבוצות נפגשו בפלייאוף לפני כמעט שש שנים והסיינטס ניצחו 28:45, אך מאז דטרויט לקחה את כל שלושת המשחקים ביניהן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דרו בריס ניו אורלינס סיינטס. Bill Feig, AP
משחק מעניין בביג איזי. בריס/AP, Bill Feig

ניו יורק ג'טס (2:3) - ניו אינגלנד (2:3)

יקום מי שהאמין שבמחזור השישי יארחו הסילונים את האלופה לקרב על ראשות ה-AFC מזרח, כאשר שתי הקבוצות במאזן זהה. הג'טס המשיכו להפתיע גם בשבוע שעבר עם ניצחון בקליבלנד, השלישי ברציפות שלהם. הפאטס חוזרים אחרי שבוע וחצי של מנוחה וניצחון קריטי וקשה בטמפה ביי. בניו אינגלנד מקווים שהצליחו לתקן חלק מהבעיות שצצו בחודש הראשון של העונה וינסו לא למעוד מול יריבה שסיבכה אותם לא מעט פעמים בשנים האחרונות, לפחות במפגשים שנערכו במדולנדס.

וושינגטון (2:2) - סן פרנסיסקו (5:0)

הקבוצה של קייל שנאהאן הייתה קרובה ליריבות שלה כמעט בכל המשחקים, אך היא עדיין מחפשת ניצחון בכורה העונה. לצערה, היא מגיעה כעת למשחק בבירה, שייפתח ב-10:00 שעון סן פרנסיסקו ומול קבוצה שזקוקה נואשות לניצחון אחרי ההפסד המתסכל בקנזס סיטי לפני שבועיים. ג'ים טומסולה, שניסה להחליף את ג'ים הארבו בניינרס והתרסק, נהנה עד כה מהצלחה כמאמן קו ההגנה של הסקינס ויקווה לגבור על האקסית.

בולטימור (2:3) - שיקגו (4:1)

גם הבכורה של מיטשל טרוביסקי בשבוע שעבר לא עזרה לדובים והרוקי המבטיח איבד כדור קריטי בדרך לעוד הפסד, הפעם נגד מינסוטה. שיקגו, שכבר ניצחה העונה את פיטסבורג, תנסה להתאושש נגד היריבה הגדולה של הסטילרס, אך העורבים לא הפסידו לקוורטרבק רוקי בבית מאז 1997 והם במאזן 1:14 נגד רוקיז באופן כללי. אחרי שבועיים רעים, בולטימור הרשימה בניצחון באוקלנד ומקווה להמשיך בקו העלייה במסגרת המאבק שלה ב-AFC צפון.

יוסטון (3:2) - קליבלנד (5:0)

הבראונס החזיקו בבחירה 1 בדראפט האחרון ולקחו קוורטרבק בשם דשון, אך את קייזר (בסיבוב השני) ולא את ווטסון, שהלך עם הבחירה ה-12 לטקסאנס. ווטסון נראה נפלא בינתיים ובשבוע שעבר, למרות ההפסד לצ'יפס, הוא מסר בפעם השנייה ברציפות לחמישה טאצ'דאונים. לצערה של יוסטון, היא איבדה במחזור האחרון גם את ג'יי ג'יי וואט וגם את וויטני מרסילוס לפציעות גומרות עונה וקשה לראות איך ההגנה שלה תסתדר. מול קליבלנד לפחות, זה עוד אמור להיות בסדר והבראונס האיומים, שטרם ניצחו, ינסו להדהים דווקא במגרש הלא פשוט ביוסטון.

שחקן ניו יורק ג'טס אנטוניו אלן שובר מסירה לכיוון טייט אנד ניו אינגלנד פטריוטס רוב גרונקובסקי. GettyImages
לא מעט משחקים צמודים לאורך השנים, בעיקר בניו יורק/GettyImages

23:05-23:25

אריזונה (3:2) - טמפה ביי (2:2)

לפני שנה וקצת, הקארדס הביסו את טמפה 7:40. מאז, הם שקעו והבאקס השתפרו מעט וכעת, האורחים יחפשו נקמה על אותה השפלה. שתי הקבוצות לא מבריקות עד כה, אך שתיהן עדיין די קרובות לצמרת הבית שלהן, כך שמדובר במשחק משמעותי מאוד עבור שני הצדדים. הקרדינלס מתייצבים אחרי התבוסה בפילדלפיה ועם המצטרף הטרי אדריאן פיטרסון, שינסה לשפר את התקפת הריצה הגרועה בליגה (קרסון פאלמר שני ביארדים ב-NFL).

ג'קסונוויל (2:3) - לוס אנג'לס ראמס (2:3)

שתי קבוצות שלא ממש זכו לעדנה בשנים האחרונות, אך נמצאות כעת בקו עלייה ברור. ההגנה של הג'אגס היממה את פיטסבורג עם שני פיק סיקס בדרך ל-9:30 ענק, אבל הקבוצה של דאג מארון עדיין חסרת יציבות ולא הצליחה לרשום שני ניצחונות מזה בדיוק שנה. LA, מצדה, התקשתה להתמודד עם ההייפ אחרי הניצחון בדאלאס ושמה רק עשר נקודות בבית בהפסד לסיאטל, שהחזיר אותה צעד לאחור.

קנזס סיטי (0:5) - פיטסבורג (2:3)

הקבוצה המושלמת היחידה בליגה רוצה לשמור על המצב הזה. אלכס סמית' בכושר הטוב בחייו, קארים האנט בלתי עציר (הריצה במקום השני בליגה ביארדים) וההתקפה כולה מתקתקת, עם 32.8 נקודות למשחק, הכי הרבה ב-NFL. על הנייר, הסטילרס נראו כמו מאצ'אפ מעניין לצ'יפס, אבל משהו רע קורה בפיטסבורג. אנטוניו בראון מתוסכל, ליביון בל מתקשה ובן רות'לסברגר מסר חמישה איבודים בתבוסה הביתית לג'קסונוויל. הפלדות פתחו את העונה בצורה דומיננטית, אבל כרגע יש שם לא מעט בעיות וניצחון בארוהד בהחלט יהווה הפתעה גדולה.

אוקלנד (3:2) - לוס אנג'לס צ'ארג'רס (4:1)

הקבוצה החדשה של עיר המלאכים סופסוף יצאה מהאפס בשבוע שעבר, עם ניצחון חוץ צמוד ומסובך על הג'איינטס. היא תנסה להשיג ניצחון שני ברציפות, הפעם בחור השחור נגד הריידרס הקורסים, שפתחו את העונה בסערה, נותרו ללא דרק קאר הפצוע וכבר סופרים שלושה הפסדים רצופים. אוקלנד ניצחה בכל ארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

פיליפ ריוורס סן דייגו צ'ארג'רס. Gregory Bull, AP
הצ'ארג'רס יכולים לחבר שני ניצחונות? ריוורס/AP, Gregory Bull

דנבר (1:3) - ניו יורק ג'איינטס (5:0), בין ראשון לשני, 3:30

הפעם הקודמת בה שתי הקבוצות הללו נפגשו, לפני ארבע שנים, הייתה גם המשחק האחרון בין פייטון לאיליי מאנינג. מאז, פייטון כבר הספיק לזכות באליפות ולפרוש ולפי איך שהענקים נראים כרגע, איליי לא יספיק לזכות בעוד טבעת, אך גם הוא בדרך החוצה. הג'איינטס לא רק הפסידו שוב בשבוע שעבר וחטפו בוז מהקהל הביתי, הם גם איבדו את כל התופסים שלהם בערך ובראשם, אודל בקהאם ג'וניור שגמר את העונה. הברונקוס מרשימים בבית עד כה (0:3) ואם הם לא יעברו בקלות את המשוכה הזו, הרי שמדובר בהפתעה מרעישה.

טנסי (3:2) - אינדיאנפוליס (3:2), בין שני לשלישי, 3:30

רצף 11 הניצחונות של הקולטס מול הטייטאנס הוא הארוך ביותר בליגה כרגע, יחד עם זה של דנבר מול קליבלנד. הוא החל אי שם באוקטובר 2011, כשאנדרו לאק עוד היה בסטנפורד ועשוי להסתיים במאנדיי נייט, כאשר מרקוס מריוטה יחזור מהפציעה ולאק עדיין ייאלץ להמתין בחוץ. ג'קובי בריסט הוביל את הקולטס לניצחון צמוד על הניינרס, אך הפעם אמור להיות לו קשה יותר, למרות הכושר הירוד של המארחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully