וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: שיקגו קאבס ניצחה בוושינגטון 8:9 ועלתה ל-NLCS

13.10.2017 / 8:42

בפעם השנייה ברציפות, הקאביז ייפגשו בגמר החטיבה את הדודג'רס, זאת לאחר משחק 5 דרמטי בבירה, שהסתיים עם תצוגה נהדרת של וייד דייויס מהבולפן. ה-ALCS בין יוסטון ליאנקיז ייצא לדרך בליל שישי

שחקני שיקגו קאבס חוגגים. AP
הקאבס ממשיכים הלאה/AP

וושינגטון - שיקגו קאבס 9:8 (הקאבס ניצחו 2:3 את הסדרה)

הסיבוב הראשון בפלייאוף ה-MLB הגיע לסיומו הלילה (בין חמישי לשישי) עם משחק עצום בבירה, בו האלופה הצליחה לנצח בשיניים את הנשיונאלס המתוסכלים, שסוגרים עוד עונה בלי שום דבר. אחרי שהקאביז לקחו את משחק 1 ו-3 וראו את היריבה חוזרת פעמיים לשוויון בסדרה, הם הפגינו אופי וניצחו בחוץ גם את המשחק המכריע, בדרך למפגש שני ברציפות מול הדודג'רס ב-NLCS. בעונה שעברה זה נגמר ב-2:4 לקאבס בדרך לאליפות.

המשחק הלילה נפתח בסערה. אנתוני ריזו עזר להכניס ריצה באינינג הראשון, אך באינינג הבא דניאל מרפי איזן בהומראן ובהמשך האינינג, מייקל טיילור ירה הומראן של שלוש ריצות וקבע 1:4 מבטיח לנשיונאלס. אלא ששיקגו לא נבהלה, צימקה עם שתי ריצות באינינג השלישי והמשיכה לדהור, בדרך ליתרון 4:8 באינינג השישי, כאשר היא מגיעה גם למקס שרצר, שעלה כמחליף לאינינג אחד חלש וספג את ההפסד.

הנשיונאלס נלחמו כדי להישאר בחיים וצימקו עם שתי ריצות בשישי ל-8:6 בלבד. הקאבס השיגו עוד ריצה באינינג הבא, אבל וושינגטון שוב חזרה, עם ריצות באינינג השביעי והשמיני, שם גם נעצר המשחק לכמה דקות אחרי הילוך חוזר שנוי במחלוקת שעלה לוושינגטון באאוט. בסופו של דבר, וייד דייויס, בהופעה מופלאה מהבולפן, שרף את ברייס הארפר לאאוט האחרון במשחק ונתן את האות לחגיגות של האורחים.

קייל הנדריקס פתח בשיקגו ומשך ארבעה אינינגים עם שבע הכשות, בעוד דייויס סיפק 2.1 ושלושה סטרייקאאוטים. ג'יו גונזאלס סיים עם שלושה וחמישה כפותח של הנשיונאלס.

הלילה (בין שישי לשבת, 3:08) תצא לדרך הסדרה בין יוסטון ליאנקיז, כאשר דאלאס קיוקל יפגוש את מסהירו טנאקה. בשבת (23:08) ייערך משחק 2 ב-ALCS, בין ג'סטין ורלאנדר ללואיס סברינו ולאחר מכן (3:08), הדודג'רס עם קלייטון קרשאו יארחו את הקאבס, שטרם הודיעו מי יפתח אצלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully