וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקור חטוף: פילי חטפה 3 כדורים מניוטון וניצחה 23:28 בקרוליינה

13.10.2017 / 8:30

האיגלס עלו ל-1:5 ועצרו את המומנטום של הפנת'רס עם חוץ גדול ניצחון במשחק מרתק. הקוורטרבק של קרוליינה ניסה לעשות הכל, אך איבד שלושה כדורים קריטיים. שלושה טאצ'דאונים לקרסון וונץ. הליגה ניצחה בערעור, אזיקייל אליוט יושעה לשישה משחקים?

ג'יילן מיילס פילדלפיה איגלס. AP
ג'יילן מיילס עם אחד הכדורים שניוטון מסר לידיים הלא נכונות/AP

קרוליינה (2:4) - פילדלפיה (1:5) 28:23

המחזור השישי ב-NFL יצא הלילה (בין חמישי לשישי) לדרך עם משחק גדול בשארלוט, שם הוכיחה פילדלפיה, באופן סופי, שכדאי לקחת אותה בשיא הרצינות העונה. האיגלס הגיעו למשחק חוץ מול קבוצה שבדיוק השיגה בק-טו-בק ניצחונות חוץ על ניו אינגלנד ודטרויט, הפגינו דומיננטיות לאורך רוב המשחק וניצחו בצדק כדי לשפר את מאזנם ל-1:5 מרשים ביותר.

האורחים דווקא פתחו את המשחק עם פאמבל במצב טוב והפנת'רס מצאו את האנדזון ראשונים, עם ריצה של קאם ניוטון ל-16 יארד, שקבעה 3:10 בתחילת הרבע השני. אלא שבדרייב הבא של ניוטון, הוא נחטף לראשונה במשחק, ברדזון שלו ופילי ניצלה זאת לטאצ'דאון מהיר שקבע 10:10 בהפסקה.

היום הרע של ניוטון נמשך בתחילת המחצית השנייה, עם עוד דרייב קצר שהסתיים באיבוד ברדזון של קרוליינה ומיד הפך לעוד טאצ'דאון של האיגלס, שהשלימו מהפך. קרוליינה עוד נשארה במשחק עם צמד שערי שדה, אולם עם פתיחת הרבע האחרון האורחים השלימו דרייב נאה עם מסירה של קרסון וונץ ל-24 יארד וטאצ'דאון אותו תפס נלסון אגולור. הפנת'רס שוב לא אמרו נואש ויצאו לדרייב של שבע דקות ו-75 יארד ב-13 מהלכים, בסיומו כריסטיאן מקאפרי תפס כדור באנדזון. קרוליינה קיבלה את הכדור פעמיים נוספות והייתה יכולה להשלים מהפך, אך בפעם הראשונה ניוטון נחטף בחצי המגרש של פילי ובפעם השנייה ההגנה עצרה את המהלך בדאון שלישי ורביעי עם יארד אחד לעבור והמשחק נגמר.

וונץ מסר ל-222 יארד ושלושה טאצ'דאונים, לצד פאמבל. ניוטון סיים עם 239 באוויר, טאצ'דאון ושלושה איבודים וגם הוביל על הקרקע את משחק הריצה הלא קיים עם 71 יארד (מתוך 80 של הקבוצה כולה) וטאצ'דאון.

* בית משפט פדרלי לערעורים בניו אורלינס קיבל הלילה את הערעור של הליגה בנוגע לאזיקייל אליוט, מה שסולל את הדרך להשעייתו של כוכב דאלאס משישה משחקים בשל האשמתו באלימות מחוץ למגרש. הליגה הענישה את אליוט לפני העונה והוא זכה בתיק נגדה בבית המשפט, אך כעת התיק הזה קיבל תפנית. הליגה הודיעה כי השעייתו של אליוט נכנסת לתוקף באופן מיידי, אך הקאובויס לא משחקים השבוע ויעלו שוב לדשא ב-22 באוקטובר (מול הניינרס), כך שעד אז השחקן צפוי להילחם ולערער שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully