וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנב לאריות: הקבוצות הגרועות בתולדות הליגות הבכירות באירופה

13.10.2017 / 17:00

הליגות הגדולות של אירופה מציגות השנה כמה קבוצות איומות, שמתקשות לכבוש או להשיג נקודה. לכבוד קריסטל פאלאס, בנבנטו ואחרות, יצאנו לחפש את אלה שנכנסנו להיסטוריה מהצד השלילי: הבושה של הפרמיירליג, הבדיחה של גרמניה, הסיוט של נאפולי ועוד סיפורים ביזאריים מהעבר

אימג'בנק GettyImages

עבור לא מעט קבוצות, העפלה לליגה הראשונה באחת מהליגה הבכירות של אירופה היא חלום. עבור לא מעט מהן, החלום הזה עלול להפוך מהר מאוד לסיוט. נכון להיום, בערך חודשיים מפתיחת העונה, הסיוט הזה מתממש לכמה מועדונים בחמש הליגות הבכירות של היבשת, ואלה שמות:

מלאגה (ספרד) - 1 נקודות מ-21 אפשריות, יחס שערים 16:4, אחוזי הצלחה: 4.7

קריסטל פאלאס (אנגליה) - 0 נקודות מ-21 אפשריות, יחס שערים 17:0, אחוזי הצלחה: 0

מץ (צרפת) - 3 נקודות מ-24 אפשריות, יחס שערים 14:3, אחוזי הצלחה: 12.5

קלן (גרמניה) - 1 נקודות מ-21 אפשריות, יחס שערים: 15:2, אחוזי הצלחה: 4.7

בנבנטו (איטליה) - 0 נקודות מ-21 אפשריות, יחס שערים 18:2, אחוזי הצלחה: 0

אין ספק שחלק מהקבוצות האומללות הללו, שנועלות את הטבלה כרגע, עוד ישתפרו ויצברו נקודות בהמשך העונה, אבל מצבן העגום כל כך של לפחות ארבע מתוכן (מלבד מץ, שעוד השיגה ניצחון איכשהו), לצד העובדה שהן ממש לא לבד בקרקעית הליגות שלהן והעובדה שהפערים בליגות הבכירות של היבשת רק הולכים וגדלים, הוציאה אותנו לבחון כמה מהקבוצות הכי גרועות שאי פעם הופיעו באותן ליגות ראשונות. הקבוצות שמופיעות ברשימה לא נבחרו רק בגלל התוצאות הרעות שלהן (והן אכן רעות, אך היו לא פחות גרועות מהן לאורך השנים), אלא גם כי הן מציגות סיפור כלשהו, שהקבוצות הגרועות הנוכחיות ינסו להימנע מלשחזר. יוצאים לדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully