וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: היאנקיז העיפו את קליבלנד, וושינגטון ניצחה

12.10.2017 / 7:11

סגנית האלופה בחוץ, אחרי שהפסים השלימו מהפך אדיר בסדרה עם 2:5 באוהיו במשחק 5. צמד הומראנים לדידי גרגוריוס, הופעה משובחת לסי סי סבאת'יה. סטיבן שטרסבורג כיכב עם 12 סטרייקאאוטים ב-0:5 של הנשיונאלס בשיקגו על הקאבס וסידר משחק מכריע בסדרה

דידי גרגוריוס ניו יורק יאנקיז חוגג. AP
קאמבק מופלא ליאנקיז. גרגוריוס/AP

פלייאוף ה-MLB מתקרב לשלבי ההכרעה שלו והלילה (בין רביעי לחמישי), אחרי יום הפסקה אחד כפוי בשל מזג האוויר, נערכו שני משחקים דרמטיים: היאנקיז השלימו קאמבק ענק, ניצחו 2:5 בקליבלנד ועלו ל-ALCS, שם ייפגשו את יוסטון. וושינגטון יצאה משיקגו עם 0:5 על הקאבס וסידרה משחק 5 מכריע בבירה.

קליבלנד - ניו יורק יאנקיז 5:2 (היאנקיז ניצחו 2:3 בסדרה)

וואו. אחרי משחק 2, בו האינדיאנס עשו קאמבק משוגע וניצחו ב-13 אינינגים, הסדרה הזו נראתה גמורה, אבל לקבוצה הצעירה מניו יורק עוד היו אנרגיות מסתבר, והיא השלימה מהפך מדהים בסדרה ועלתה שלב. היאנקיז הגיעו לאוהיו עם המומנטום אחרי שני ניצחונות בית, אבל קליבלנד, עם 22 הניצחונות הרצופים שלה במהלך העונה וה-102 שהשיגה בסך הכל, הייתה פייבוריטית ברורה. זה לא הזיז לדידי גרגוריוס, שחבט לסולו הומראן באינינג הראשון ולהומראן בן שתי ריצות באינינג השלישי, שניהם על הכוכב של המארחים, קורי קלובר, בדרך ל-0:3. קליבלנד חזרה למשחק עם צמד ריצות באינינג החמישי והאמינה שתוכל להשלים מהפך משלה, אך סינגל של ברט גארדנר, שהכניס באינינג התשיעי שתי ריצות בחסות טעות בהגנה, סגר עניין. סי סי סבאת'יה היה עצום (לא רק פיזית), עם 4.1 אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים שנתנו המון שקט. דייויד רוברסטון ניצח עם 2.2 אינינגים טובים כמחליף וארולדיס צ'פמן שמר עם ארבע הכשות ואפס חבטות בשני אינינגים של עבודה. 3.2 ו-6 סטרייקאאוטים של קלובר לא עזרו וקליבלנד, שבעונה שעברה הפסידה במשחק 7 של הוורלד סירייס בתום דרמה, תחכה עוד שנה בניסיון לזכות באליפות ראשונה מאז 1948.

שיקגו קאבס - וושינגטון 5:0 (2:2 בסדרה)

הגשם, שדחה את המשחק הזה ביממה, אפשר לנשיונאלס לשלוח לגבעה שוב את סטיבן שטרסבורג, ואולי להציל לעצמם את העונה. המגיש האדיר סיפק שבעה אינינגים עם 12 סטרייקאאוטים ושלוש חבטות חובה בלבד ואת השאר עשתה ההתקפה, עם ריצה מטעות הגנתית באינינג השלישי וגרנד סלאם ענק של מייקל טיילור באינינג השמיני. ג'ייק ארייטה הפסיד אחרי ארבעה אינינגים לא מבריקים והסדרה תחזור למשחק מכריע בבירה, כבר הלילה (3:08), כאשר הדודג'רס מחכים למנצחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully