וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטיס קציקאריס: "רוצים לזכות ביורוקאפ, אבל כך גם כל האחרות"

10.10.2017 / 21:01

הפועל ירושלים תיפתח את הופעותיה במפעל השני בחשיבותו ביבשת עם משחק חוץ בליטא (רביעי, 19:00, ספורט 1), המאמן מכוון גבוה וליאור אליהו בטוח: "אנחנו מגיעים במומנטום טוב"

one

אלופת ליגת העל, הפועל ירושלים, תיפתח מחר (רביעי, 18:00, ספורט 1) את הופעותיה ביורוקאפ עם משחק חוץ מול ליטקביליס פוניבז' הליטאית. טרנס קינסי, הסובל מפציעה בגב, לא הצטרף לקבוצה וממשיך לעבור טיפולים בארץ. בירושלים רוצים מאוד להצליח באירופה ולזכות דרך היורוקאפ בכרטיס המיוחל ליורוליג, כאשר בעונה שעברה הם הגיעו לחצ יהגמר, שם הפסידו בסדרה מול ולנסיה.

המאמן פוטיס קציקאריס אמר לקראת המשחק מחר: "כמובן שאני מתרגש. אנחנו מתחילים את המסע האירופי ומתמודדים בבית קשה. זו רק ההתחלה, עוד לא גיבשנו את צורת המשחק שלנו, אז מצפה לנו משחק קשה. הליטאים משחקים בשטף טוב יותר מאיתנו והם עוד לא הפסידו בליגה. הם קבוצה פיזית ונצטרך לשחק חכם מאוד, להיות אגרסיביים וכמובן, לשלוט בריבאונד".

כמו הנהלת הקבוצה, גם המאמן מכוון גבוה ביורוקאפ העונה: "אנחנו רוצים להגיע עד הסוף ולזכות ביורוקאפ, אבל יש עוד 23 קבוצות שרוצות כמונו. לא באנו רק להשתתף, זו הולכת להיות תחרות קשה. אנחנו קבוצה מצוינת ויש עוד כאלה במפעל". ליאור אליהו הוסיף: "זה המשחק הראשון שלנו באירופה והוא בחוץ. אנחנו במומנטום טוב אחרי הניצחון בנהריה. הליטאים מאומנים, יהיה מאוד קשה".

פוטיס קציקאריס מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
רוצים לזכות. קציקאריס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully