וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים בסערה: קרוליינה מארחת את פילדלפיה במחזור השישי

12.10.2017 / 11:30

המחזור ייצא לדרך עם משחק גדול ב-NFC, כאשר שתי קבוצות עם מאזן 1:4 ייפגשו בשארלוט למה שיכולה להיות התמודדות בעלת השלכות על המיקום בפלייאוף בהמשך (שישי, 3:25, FOX)

קאם ניוטון שחקן קרוליינה פנת'רס. Mike McCarn, AP
יוביל את הקבוצה שלו ל-1:5? ניוטון/AP, Mike McCarn

קרוליינה (1:4) - פילדלפיה (1:4), בין חמישי לשישי, 3:25, FOX

בדרך כלל, משחקי יום חמישי לא נוטים להיות מרתקים במיוחד, אבל המחזור השישי ב-NFL ייפתח עם קרב גדול בין שתיים מהקבוצות הטובות ב-NFC ובליגה כולה, כאשר הפנת'רס יארחו את האיגלס למפגש בין שתי קבוצות עם מאזן 1:4.

קרוליינה גמגמה מעט במחזורים הראשונים, אך התחברה בשבועיים האחרונים ומגיעה אחרי שני ניצחונות חוץ ענקיים, בפוקסבורו על ניו אינגלנד ובדטרויט על הליונס. לאחר המשחק הזה מצפים לפנת'רס עוד שני משחקי חוץ רצופים והם ינסו להגיע אליהם במומנטום ואולי לייצר יתרון בשובר שוויון אפשרי בהמשך מול האיגלס.

הקבוצה של דאג פידרסן תתייצב בשארלוט אחרי שלושה ניצחונות רצופים. האיגלס גברו בקושי על הג'איינטס וניצחו גם בלוס אנג'לס את הצ'ארג'רס אחרי דרמה, לפני שהתפוצצו ביום ראשון עם תצוגה איכותית על חשבון אריזונה. הם מציגים איזון יפה בין משחק המסירה (שמיני בליגה ביארדים) למשחק הריצה (חמישי).

שתי הקבוצות נפגשו 10 פעמים בעבר, כאשר האיגלס ניצחו שישה מתוך תשעה משחקים בעונה הסדירה, אך הפנת'רס ניצחו בפלייאוף 2004 בדרך לסופרבול. המפגש האחרון היה לפני שנתיים והסתיים ב-16:27 ביתי לקרוליינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully