וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן פיטרסון נשלח בטרייד מניו אורלינס לאריזונה

10.10.2017 / 19:28

הקרדינלס, שסוגרים את הליגה ביארדים על הקרקע וביארדים-פר-נשיאה, יעבירו לסיינטס בחירת דראפט תמורת הרץ בן ה-32, שלא הסתדר בביג איזי ורשם עד כה רק 81 יארד ב-27 נשיאות העונה

אדריאן פיטרסון ניו אורלינס סיינטס. AP
קדנציה קצרה בביג איזי. פיטרסון/AP

זה היה קצר. אחרי חמישה מחזורים בלבד, שלחה הערב (שלישי) ניו אורלינס בטרייד את הרץ האחורי אדריאן פיטרסון אל אריזונה, שתעביר בתמורה בחירת דראפט לסיינטס.

הקרדינלס, שפתחו את העונה בצליעה ועם מאזן 3:2, הובסו ביום ראשון בפילדלפיה וזקוקים לחיזוק דחוף במשחק הריצה שלהם, זאת לאחר שאיבדו כבר במחזור הראשון את דייויד ג'ונסון, שנפצע בזרוע. נכון להיום, הקבוצה של ברוס אריאנס אחרונה בליגה ביארדים על הקרקע (259) וביארדים פר נשיאה (2.59). מול האיגלס, משחק הריצה סיפק רק 31 יארדים.

פיטרסון בן ה-32 עזב בפגרה החולפת את מינסוטה לאחר עשור במדיה. הווייקינגס בחרו בו במקום השביעי בדראפט 2007, שני מקומות אחרי הקרדינלס, שהחליטו לוותר עליו בזמנו. ה-MVP של 2012, אז רשם 2,097 יארדים על הקרקע, שיחק רק משחק אחד במדי הווייקינגס ב-2014 ועוד שלושה ב-2016. העונה בסיינטס הוא רשם ארבע הופעות, בהן קיבל 27 נשיאות וסיפק 81 יארדים בלבד ואפס טאצ'דאונים, כאשר הוא נותר מאחורי מארק אינגרם ואלווין קמארה, הרצים המובילים של הקבוצה. פיטרסון אף הביע את מחאתו באחד המשחקים על המגרש בפני המאמן שון פייטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully