וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליף לסיבוק? עוסמאן ויירה נחת להתרשמות במכבי פתח תקוה

10.10.2017 / 12:04

הבלם מחוף השנהב ששוחרר מאדנספור הטורקית ונחשב לשחקן חופשי יתאמן בימים הקרובים ועשוי להצטרף במקום הצ'כי, שסובל מקרע בשריר הירך האחורי. עוביידה חטאב חתם עד תום העונה

עוסמאן ויירה פנדורי. GettyImages
יחליף את סיבוק? עוסמאן ויירה/GettyImages

מכבי פתח תקוה מנסה להתחזק והיום (שלישי) הקבוצה הודיעה כי הנחיתה למבחנים את עוסמאן ויירה, בלם מחוף השנהב ששיחק בשלוש השנים האחרונות בליגה הטורקית. למכבי פתח תקוה יש שישה זרים, אך במועדון שוקלים לעשות זעזוע בינואר. השחקן יתאמן בשבועות הקרובים, ואם ירשים הוא עשוי להחליף את אחד הבלמים. תומאש סיבוק שנפצע מול באר שבע וסובל מקרע בשריר הירך האחורי (עלול להיעדר בין ארבעה לשישה שבועות) עלול לשלם את המחיר. ויירה (30) שוחרר מאדנספור ונחשב לשחקן חופשי. לפני כן שיחק ויירה בריזספור ורשם גם כמה עונות בליגה הרומנית במדי פנדורי וקלוז'.

במקביל, לוואלה! ספורט נודע כי עוביידה חטאב, שנחשב שחקן חופשי אחרי ששיחק בעונה שעברה בהפועל קטמון, חתם על חוזה עד תום העונה. חטאב שיחק בעבר בהפועל עכו והפועל תל אביב. "הפציעות של סיבוק ודנינו גרמו לכך שאין בלם מחליף על הספסל בשבת. החלטנו הבוקר לצרף עוד בלם לסגל שלנו וכך היה", אישר גורם בקבוצה.

הקבוצה פתחה לא טוב את העונה כשגם חילופי המאמנים לא עוזרים בנתיים ותחת שרון מימר המלאבסים הובסו 4:0 על ידי מכבי נתניה בליגה והודחו מגביע הטוטו אחרי הפסד דרמטי 2:1 מול הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully