וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: איגביני לצד ברקוביץ'

18.11.2002 / 8:27

קוין קיגאן מעוניין בחלוץ הניגרי של מכבי חיפה ומחכה להחלטת חבר המנהלים של המועדון, כך לפי 'מעריב'. בינתיים אישר יאפ סתאם כי הוא מוכן להגיע למיין רואד

יעקובו איגביני הפך להיות השחקן מס' 1 ברשימת המבוקשים של קוין קיגאן, כך לפי 'מעריב', שטוען כי המנג'ר של הסיטי, כבר החליט כי הוא רוצה את החלוץ הניגרי של מכבי חיפה.

קיגאן התרשם מיכולותיו של איגביני, אחרי שעקב אחריו בזמן האחרון והחליט שהוא רוצה ללכת עליו, לאחר הצלחותיו בליגת האלופות. רק צוות המנהלים של הסיטי יוכל להכריע בעניין ובכל מקרה ייעשה הדבר, רק עם פתיחת מועד ההעברות בסוף דצמבר.

קיגאן סובל מבעיית פציעות בחלק הקידמי שלו ורוצה לשפר אותו. לסיטי כבר שלושה חלוצים טובים: ניקולס אנלקה, שון גואטר ודארן האקרבי. שניים מתוך השלושה מתחלקים בדקות המשחק שנותן להם קיגאן (בדר"כ אנלקה וגואטר), אך גם פאולו וונצ'ופה המצויין וג'ונתו מאקן הצעיר המפתיע מהעונה שעברה, יכנסו לסבב לשיחלימו מפציעותיהם.

יאפ סתאם, הבלם ההולנדי הבינלאומי של לאציו הביע את נכונותו לשחק בסיטי, לאחר שלא קיבל את משכורתו מהקבוצה הרומאית, זה החודש החמישי. בתחילה לא הביע הבלם התלהבות לחזור ולשחק בעיר בה שיחק כבר בעבר (במדי היונייטד), אך ההתפתחויות האחרונות גרמו לו לשנות את דעתו והוא יצורף כנראה גם כן, עם פתיחת מועד ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully