וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "הפועל חיפה נמצאת איפה שהיא נמצאת בזכות היכולת"

10.10.2017 / 10:50

המאמן דיבר לקראת המשחק מול הפועל עכו: "אין לי בעיה שיחשבו שאנחנו אפיזודה חולפת, התפקיד שלי הוא לשמור על היכולת הטובה". הקבוצה תציע חוזה חדש לגבריאל תמאש, הבלם מתלבט

שחקני הפועל חיפה, גבריאל תמאש. סוכנות ג'יני
יישאר? גבריאל תמאש/סוכנות ג'יני

מרוצים מהזרים: הפועל חיפה תציע לבלם הרומני גבריאל תמאש חוזה לעונה נוספת. הבלם הרומני חתום לעונה אחת בלבד, אבל במועדון החליטו לפתוח במגעים עם השחקן עוד לפני פתיחת חלון ההעברות, כדי שלא יהיה שחקן חופשי החל מינואר. תמאש הוא אחד השחקנים הבולטים בשורות הקבוצה העונה ובניגוד לחלק מקבוצות הצמרת, במועדון מרוצים מרוב הזרים שהגיעו העונה לקבוצה. תמאש יהיה בחודש הבא בן 34 ובמועדון מתכוונים להציע לו להמשיך עונה נוספת ואולי אפילו לפרוש בעתיד במדי המועדון, אך בסביבתו סיפרו כי הוא מתלבט. "הוא מסתדר מצוין עם ניר קלינגר, טוב לא בהפועל חיפה. כך לא הכל עניין של כסף", אמרו בסביבתו של השחקן.

במועדון התלהבו לאחר שארנסטס שטקוס פתח ושיחק 90 דקות בהפסד של ליטא 1:0 לנבחרת אנגליה, משער של המועמד לכדור הזהב – הארי קיין. שטקוס פתח על הספסל וראה את אמיליוס זובאס סופג ב-1:1 של נבחרת ליטא מול מלטה ביום חמישי, אך משחק פחות טוב של שוער בני יהודה הוביל אותו לירידה לספסל. מי שעדיין ממתין להזדמנות שלו על הספסל הוא רן קדוש, שהגיע בתחילת העונה על תקן מי שאמור להתחרות על אפודת השוער הראשון. ראדו גנסארי השלים 180 דקות במדי מולדובה, בהפסד 2:0 לאירלנד וגם אתמול בהפסד 1:0 לאוסטריה.

בתוך כך, הקבוצה ערכה היום מסע"ת לקראת המשחק מול הפועל עכו. ניר קלינגר אמר: "אנחנו לוקחים מאוד ברצינות את המשחק מול הפועל עכו. אין לי בעיה עם זה שאנשים חושבים שאנחנו אפיזודה חולפת. מה שמעודד אותי זה שהפועל חיפה נמצאת איפה שהיא נמצאת בזכות יכולת ולא ניצחון פה וניצחון שם. התפקיד שלי ושל הצוות הוא לשמר את היכולת שלנו".

"אנחנו כבר בפתחו של המחזור השביעי ואין לי בעיה שמעמידים אותנו במבחן. התחושות הן שהקבוצה בכושר טוב. אנחנו מתכוננים לכל משחק אותו דבר, אם זה בבאר שבע ואם זה משחק מול עכו. אין לי ספק שאנחנו נגיע מוכנים למשחק הזה. אומרי שזה מוקש, אבל אנחנו מודעים לקושי שלו. עכו היא אנדרייטד".

הבעלים יואב כץ אמור להגיע בימים הקרובים לישראל, כשבין היתר הוא ייפגש עם חנן ממן ויציע לו חוזה ארוך טווח. ממן יקבל הצעה של כ-160 אלף דולר לעונה, שדרוג של כ-15 אחוזים ביחס לשכרו הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully