וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות של טירון: איבוד של טרוביסקי סידר למינסוטה ניצחון בשיקגו

10.10.2017 / 8:36

הבחירה 2 בדראפט היה לא רע בבכורה, בעיקר במחצית השנייה, אבל איבוד מכריע שלו בדקות הסיום אפשר לווייקינגס לצאת מעיר הרוחות עם 17:20. סם ברדפורד שוב נפצע, קייס קינום הוביל את הניצחון

מיטשל טרוביסקי שיקגו ברס מול מינסוטה וייקינגס. AP
יצטרך ללמוד מהטעויות. טרוביסקי/AP

שיקגו (4:1) - מינסוטה (2:3) 20:17

הבחירה 2 בדראפט מיטשל טרוביסקי קיווה לרשום ניצחון בהופעת הבכורה שלו בליגה, אחרי שקיבל את תפקיד הקוורטרבק הפותח של הדובים במקום מייק גלנון, אבל לקוורטרבק המחליף מהצד השני, קייס קינום, היו תכניות אחרות.

קינום עלה למגרש כמה שניות לסיום המחצית הראשונה, במקומו של סם ברדפורד, שניסה לחזור לפעילות לאחר מספר שבועות אך שוב נפגע בברך. בתום מחצית רעה של פוטבול, שהסתיימה ב-2:3 לווייקינגס, החל קינום להניע את ההתקפה בצורה קצת יותר סבירה.

זה התחיל עם טאצ'דאון לקייל רודולף, לפני שהברס צימקו עם מהלך מפתיע של פייק פאנט, אותו הפך בני קאנינגהאם לטאצ'דאון של 38 יארד. מינסוטה השיגה טאצ'דאון שני ברבע השלישי, כאשר ג'ריק מקינון רץ ל-58 יארד, אולם לדובים שוב הייתה תשובה ומסירה של טרוביסקי לזאק מילר, יחד עם ריצה מוצלחת של הקוורטרבק הצעיר בהמרת שתי הנקודות, קבעה 17:17 בפתיחת הרבע המכריע.

הכדור חזר אל הברס עוד פעמיים לאחר הטאצ'דאון הזה, אולם בפעם השנייה טרוביסקי מסר כבר בתחילת הדרייב לידיים הלא נכונות, מה שהציב את מינסוטה בעמדה נוחה, 28 יארד מהאנדזון, עם 2:20 על השעון. האורחים התקדמו לאיטם עד ש-12 שניות לסיום קיי פורבאת' כבש את שער הניצחון.

ברדפורד סיים עם 5 מ-11 ל-36 יארד בלבד, קינום עם 140 יארד וטאצ'דאון ומקינון רץ ל-95 יארד ותפס לעוד 51. לטרוביסקי היו 128 יארד, טאצ'דאון, איבוד ופאמבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully