וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: יוסטון ניצחה בבוסטון ועלתה, הדודג'רס השלימו סוויפ

10.10.2017 / 2:40

האסטרוס יצאו מפנווי פארק עם 4:5 במשחק הפכפך והשלימו 1:3 בסדרה. הם מחכים בשלב הבא לקליבלנד או ליאנקיז, שהשוו ל-2:2 את הסדרה עם 3:7 במשחק 4. הקאבס שוב ביתרון על וושינגטון, אחרי מהפך מאוחר ו-1:2 במשחק 3, LA כבר מחכה בזכות 1:3 באריזונה

ג'וש רדיק יוסטון אסטרוס חוגג. AP
האסטרוס ממשיכים הלאה וג'וש רדיק מרוצה/AP

פלייאוף ה-MLB מתחמם והערב (שני) העפילה יוסטון ל-ALCS אחרי 4:5 בבוסטון, שהשלים עבורה 1:3 בסדרה. שיקגו קאבס שוב ביתרון, בזכות 1:2 מול וושינגטון. היאנקיז השוו ל-2:2 מול קליבלנד עם 3:7 במשחק הרביעי ואילו הדודג'רס בשלב הבא אחרי סוויפ מול אריזונה עם 1:3 בחוץ במשחק 3.

בוסטון - יוסטון 5:4 (האסטרוס ניצחו 1:3 בסדרה)

הרד סוקס קיוו להמשיך את המומנטום אחרי הניצחון אתמול, אבל יוסטון הייתה גדולה עליהם ולמרות שאנדרו בנינטנדי חבט להומראן על ג'סטין ורלאנדר וקבע 2:3 לגרביים באינינג החמישי, האורחים הגיבו עם מהפך באינינג השמיני, הוסיפו ריצה בתשיעי ושרדו גם ניסיון קאמבק שכלל הומראן-בתוך-הפארק מצד רפאל דברס בתחתית האינינג התשיעי. יוסטון קיבלה 4.1 אינינגים ו-6 סטרייקאאוטים מצ'רלי מורטון והלכה לוורלאנדר, שניצח עם 2.2 אינינגים. ריק פורסלו שרד שלושה אינינגים והוחלף בכריס סייל, שמשך 4.2 והכיש שישה חובטים, אך גם רשם את ההפסד.

שיקגו קאבס - וושינגטון 1:2 (1:2 לקאבס)

האלופה שוב ביתרון בסדרה הצמודה הזו, אחרי סיום דרמטי. מקס שרצר שכח מהפציעה ולקח נו היטר לאינינג השישי (6.1 ושבעה סטרייקאאוטים בסך הכול) ושם, ריאן צימרמן העלה את הנשיונאלס ליתרון, אבל הקאביז השוו באינינג הבא ואנתוני ריזו, עם הומראן, השלים עבורם מהפך בשמיני, בדרך לניצחון היקר שיאפשר להם לסגור את הסדרה בריגלי במשחק הבא. חוסה קינטנה סיפק 5.2 ושבע הכשות בשיקגו.

ביל מארי אוהד שיקגו קאבס. AP
האוהד ביל מארי מרוצה מהקאביז/AP

ניו יורק יאנקיז - קליבלנד 3:7 (2:2 בסדרה)

בפיגור 2:0, מעטים נתנו ליאנקיז צ'אנס לחזור לעניינים מול סגנית האלופה, אבל הסדרה הזו תגיע למשחק מכריע באוהיו אחרי עוד הופעה טובה של הפסים, שזינקו ל-0:4 כבר באינינג השני ולא נבהלו גם לאחר שהומראנים של קרלוס סנטנה ורוברטו פרס צימקו ל-5:3 באינינג החמישי. גארי סאנצ'ז שלח הומראן משלו בשישי וניו יורק תנסה לנצל את המומנטום כדי להמשיך הלאה. לואיס סברינו, עם שבעה ותשעה, קצר את הניצחון בצורה נאה. טרבור באוור, שכיכב במשחק 1, היה חתום על ההפסד ובליל רביעי (3:08) קליבלנד תפנה לקורי קלובר, מול יתייצב סי סי סבאת'יה.

אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 3:1 (הדודג'רס ניצחו 0:3 בסדרה)

הסוויפ היחיד של הסיבוב הראשון הגיע מצדה של הקבוצה שסיימה עם המאזן הטוב בליגה ושלטה ללא עוררין במאבק מול הדיאמונדבקס ב-NL מערב. קודי בלינג'ר, הרוקי הנהדר של לוס אנג'לס, הכניס ריצה באינינג הראשון והוסיף הומראן בחמישי. דניאל דסקלסו צימק באותו אינינג עם הומראן משלו, אבל באינינג הבא אוסטין בארנס הרגיע את האורחים עם הומר נוסף וזה הספיק. יו דרוויש ניצח עם חמישה ושבעה, זאק גריינקי הפסיד עם חמישה וארבעה (וחמש הולכות). LA תמתין כעת למנצחת בסדרה בין הקאבס לנשיונאלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully