וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: בוסטון והיאנקיז ניצחו ונמנעו מהדחה

9.10.2017 / 6:24

ההתקפה של הגרביים סופסוף התעוררה וחזרה מפיגור 3:0 ל-3:10 ביתי מול יוסטון. הומראן של גרג בירד על אנדרו מילר סידר לפסים 0:1 על קליבלנד, תצוגה נהדרת למסהירו טנאקה

גרג בירד ניו יורק יאנקיז. AP
עדיין לא נכנעו. בירד/AP

בוסטון וניו יורק יאנקיז נמנעו הלילה (בין ראשון לשני) מהדחה מהפלייאוף עם ניצחונות שקבעו משחק מספר 4 בשני ה-ALDS. הערב יתקיימו ארבעה משחקים בפלייאוף:

20:08: בוסטון - יוסטון (משחק 4)
23:08: שיקגו קאבס - וושינגטון (משחק 3)
2:08: ניו יורק יאנקיז - קליבלנד (משחק 4)
5:08: אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס (משחק 3)

בוסטון - יוסטון 3:10 (1:2 לאסטרוס)

אחרי שני ניצחונות מוחצים בבית, האסטרוס הגיעו לעיר השעועית במטרה לסגור עניין ועם הומראן של קרלוס קוריאה, שכבר העלה ל-0:3 באינינג הראשון, זה נראה בדרך לשם. אך הסוקס פנו לבולפן, שלא הרשה אף ריצה נוספת עד לסיום, בעיקר בזכות ארבעה אינינגים חזקים של דייויד פרייס. גם ההתקפה התעוררה במקביל, אחרי שני משחקים של שתי ריצות ביוסטון, ועם הומראן של רפאל דברס באינינג השלישי השלימה מהפך, לפני שג'קי בראדלי ג'וניור סגר עניין עם הומראן בן שלוש ריצות במהלך אינינג שביעי של שש ריצות בסך הכל. דאג פיסטר נמשה אחרי 1.1 אינינגים בלבד והניצחון הלך בכלל לג'ו קלי, בעוד שפרנסיסקו ליריאנו, שהחליף אחרי 2.2 אינינגים את בראד פיקוק, חתום על ההפסד.

ניו יורק יאנקיז - קליבלנד 0:1 (1:2 לאינדיאנס)

הפסים התאוששו מההפסד האכזרי במשחק 2 עם תצוגת פיצ'ינג טובה והומראן של גרג בירד באינינג השביעי, שהשאירו אותם בחיים. מסהירו טנאקה סיפק שבעה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים, כשהוא מרשה רק שלוש חבטות. דייויד רוברטסון וארולדיס צ'פמן (1.2 אינינגים, ארבע הכשות) סגרו את המשחק בהצלה. 5.2 עם שבעה סטרייקאאוטים לקרלוס קראסקו בקליבלנד. דווקא אנדרו מילר שהחליף אותו ספג את ההומראן וההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully