וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני במוקדמות יורו 2019: הנבחרת הצעירה באירלנד, גלזר בין הקורות

8.10.2017 / 18:12

השוער שהצטרף ברגע האחרון לסגל אחרי שלא יכול היה לטוס עם הנבחרת הבוגרת, ינסה לשמור על מאזן נקי מהפסדים (שני, 17:30, ספורט 5 פלוס). מרקו בלבול מחפש פתרונות לקישור האחורי

שוער הנבחרת הצעירה עומרי גלזר. ברני ארדוב
משחק מפתח לנבחרת הצעירה. עומרי גלזר/ברני ארדוב

הנבחרת הצעירה של ישראל תפגוש מחר (שני, 17:30, ספורט 5 פלוס) בדאבלין את נבחרת אירלנד, שאמורה להיות המתחרה העיקרית שלה על המקום השני בבית ה' של מוקדמות יורו 2019. האירים ניצבים כרגע במקום הראשון עם שבע נקודות, אבל הם קיימו שלושה משחקים - אחד יותר מגרמניה השנייה (מאזן מושלם של שש נקודות) וגם מישראל שניצבת עם ארבע נקודות במקום הרביעי, אחרי 1:3 ביתי על אזרבייג'אן ו-0:0 בנורבגיה.

עומרי גלזר, שטס עם הנבחרת הצעירה אחרי שקיבל הוראה לנוח כמה ימים ולא יכול היה להצטרף לנבחרת הבוגרת בליכטנשטיין, צפוי לפתוח בין הקורות אחרי שהתגבר על "רגל עץ". מרקו בלבול יצטרך למצוא פתרונות לקישור האחורי, שם חסרים נטע לביא המורחק ודן גלזר הפצוע. בלבול גם מתלבט אם לפתוח אם ארבעה או חמישה שחקני הגנה ויחליט על כך רק לפני המשחק.

האירים, עם המאמן נואל קינג בן ה-61, לא העפילו מעולם לאליפות אירופה של נבחרות צעירות ומקווים להגיע לפחות לפלייאוף. קינג משוכנע שבנבחרת שלו נמצאים כוכבי העתיד של הכדורגל האירי, כשהוא מתכוון בעיקר לדקלן רייס בן ה-18 שכבר שיחק במדי ווסטהאם בפרמיירליג וכן ריאן מאנינג מק.פ.ר. ריס גרגו קוקס מקווינס פארק ריינג'רס יוביל את החלק הקדמי, כשבין הקורות קירן או'הרה ממנצ'סטר יונייטד.

יורו 2019 לנבחרות צעירות יתקיים באיטליה וסן מרינו, אך הדרך לשם ארוכה וקשה. תשע מנצחות הבתים תקבלנה כרטיס אוטומטי לאליפות באיטליה, כאשר ארבע הסגניות עם המאזן הכי טוב תגענה למשחקי פלייאוף. שם יוכרע מי שתי המצטרפות האחרונות לטורניר הגמר שיכלול 12 נבחרות, יחד עם תשע מוליכות הבתים ועם נבחרת איטליה שקיבלה כרטיס אוטומטי.

הרכב משוער: עומרי גלזר, רז מאיר, מארון גנטוס, עמית ביטון, רז נחמיאס, שי בן דוד, אליאל פרץ, אמיר נסאר, מקסים פלקושצ'נקו, מוטי ברשצקי, שון וייסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully