וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: וושינגטון עשתה מהפך וניצחה 3:6 את הקאבס, 1:1 בסדרה

8.10.2017 / 6:40

האלופה נראתה בדרך לעוד ניצחון בבירה, עד שבאינינג השמיני איזן ברייס הארפר עם הומראן בן שתי ריצות ומיד אחריו סיפק ריאן צימרמן הומראן של שלוש ריצות וקבע שוויון ב-NLDS. הדודג'רס עלו ל-0:2

ג'ייסון וורת' ריאן צימרמן וושינגטון נשיונאלס. AP
הנשיונאלס הראו הרבה אופי. צימרמן חוגג עם ג'ייסון וורת'/AP

וושינגטון השוותה הלילה (בין שבת לראשון) את ה-NLDS שלה מול האלופה שיקגו קאבס, בזכות מהפך דרמטי וחמש ריצות באינינג השמיני, שסידרו ניצחון 3:6. הדודג'רס ניצחו 5:8 את אריזונה ועלו ל-0:2.

וושינגטון - שיקגו קאבס 3:6 (1:1 בסדרה)

אחרי שקייל הנדריקס והבולפן של האלופה התגברו על הופעה נהדרת של סטיבן שטרסבורג במשחק 1, הנאשיונאלס הגיעו עם הגב אל הקיר ובידיעה שהפסד ביתי נוסף כנראה יסגור את הסיפור שלהם גם בפלייאוף הזה. זה לא היה רחוק מלקרות, אבל מהפך גדול החזיר את הקבוצה מהבירה לעניינים. אנתוני רנדון פתח עם הומראן עבור וושינגטון כבר באינינג הראשון, אך הקאבס ענו עם הומראנים משלהם, תחילה ווילסון קונטרראס שהשווה באינינג השני ואז אנתוני ריזו, שקבע 1:3 ברביעי. ג'ון לסטר והבולפן שוב עבדו לא רע והניצחון של הקאביז נראה באופק, עד האינינג השמיני, שם ברייס הארפר איזן עם הומראן בן שתי ריצות, שלווה בפצצה ליציע ממחבטו של ריאן צימרמן, מה שהכניס שלוש ריצות נוספות. לסטר סיפק שישה אינינגים חזקים, ג'יו גונסאלס סיים עם שישה סטרייקאאוטים בחמישה אינינגים מנגד. משחק 3, בשיקגו, ייערך בשני בלילה (23:08, חוסה קינטנה מול מקס שרצר).

לוס אנג'לס דודג'רס - אריזונה 5:8 (0:2 בסדרה)

הדיאמונדבקס עוד עלו ליתרון מהיר, אבל שוב לא מצאו פתרונות להתקפה של הדודג'רס, שמתקרבים לגמר החטיבה. אריזונה הובילה 0:2, לפני שהמארחים ביצעו מהפך באינינג הרביעי והוסיפו ארבע ריצות בחמישי. הומראן בן שלוש ריצות של ברנדון דראורי עוד צימק, אבל לא יותר מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully