וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסטדינוב: "השם הזה חקוק באותיות של זהב בהיסטוריה של בולגריה"

6.10.2017 / 11:45

קשר מכבי חיפה התראיין לקראת המשחק של בולגריה מול צרפת והתייחס לאמיל קוסטדינוב. אזולאי: "הניתוח עבר בהצלחה, עכשיו החזרה לדשא מתחילה". לוזון לשחקנים: נשמור על יציבות בהרכב

צילום: לילך וייס, עריכה: תום זווילי

משחקי מוקדמות המונדיאל יימשכו ביום שישי, כשאחד המסקרנים שבהם יהיה ללא ספק זה שבו תארח נבחרת בולגריה של גיורגי קוסטדינוב את נבחרת צרפת החזקה. רגע לקראת המפגש הזה, בפיפ"א ערכו ראיון עם קשר מכבי חיפה ונזכרו בתסריט הבלהות של צרפת, שהפסידה ב-1993 לישראל של ראובן עטר ולאחר מכן הודחה באופן סנסציוני עם עוד הפסד לבולגריה, אז עם קוסטדינוב אחר, אמיל האיום.

גיורגי קוסטדינוב שחקן נבחרת בולגריה. רויטרס
יכבוש גם מול צרפת? גיורגי קוסטדינוב במדי הנבחרת/רויטרס

"אני לא יודע אם החברים שלי לקבוצה יגרמו לצרפת סיוט נוסף, אבל נעשה הכול כדי שזה יקרה. נשחק באותה צורה שבה שיחקנו עד כה, עם אותה תשוקה ונחישות של קודמנו", כך אמר קוסטדינוב.

קוסטדינוב התייחס לעובדה שהופעת הבכורה שלו היתה מול צרפת ב-7 באוקטובר ואמר: "זה היה אחד הימים המאושרים בחיים שלי, למרות התוצאה (4:1). ללבוש את המדים הלאומיים זו התגשמות חלום".

קוסטדינוב אומנם לא כובש יותר מדי במכבי חיפה, אבל הבקיע בשלושת משחקיה האחרונים של בולגריה במוקדמות: "אני לא מסתכל על המספרים, אבל רק ללבוש את המדים הלאומיים גורם לי לגאווה. למרות שהבקעתי שלושה שערים, הפסדנו בשניים מהמשחקים האלו. הייתי מחליף את הגולים שלי ביותר נקודות".

קוסטדינוב התייחס לשם המשפחה שלו בהקשר של אמיל ואמר: "אני מתאר לעצמו שהשם שלי גורם לתהודה בצרפת. בבולגריה, זה שם שכתוב באותיות של זהב. לאמיל קוסטדינוב היתה קריירה אדירה, ולא רק בגלל הגול המפורסם בפארק דה פראנס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הקשר שלומי אזולאי עבר את הניתוח בפינלנד בהצלחה. בחשבון האינסטגרם שלו הוא כתב: "הניתוח עבר בהצלחה, עכשיו החזרה לדשא מתחילה. חג שמח מפינלנד". במועדון מקווים לרשום ניצחון נוסף מיד לאחר הפגרה, כשגיא לוזון צפוי לשמור על רוב ההרכב שפתח מול אשדוד. המאמן כבר שוחח עם השחקנים ואמר להם כי הוא רוצה לשמור על יציבות בהרכב, ונראה כי הוא מתכנן לכל היותר שני שינויים, זאת בעקבות חזרת עומרי בן הרוש שיפתח על חשבון רז מאיר. עדיין לא ברור האם קוסטדינוב, שישוב מהמשחק נגד צרפת, יפתח בהרכב והאם גילי ורמוט יקבל הזדמנות נוספת. אופיר מזרחי ימשיך לקבל הזדמנות בהרכב. לוזון רוצה להעניק הזדמנות נוספת לחלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס. "הוא חייב להבקיע כדי לקבל ביטחון", אמרו בחיפה. "חשוב מאוד שהגול הראשון כבר יגיע". מוחמד עוואד ממתין להזדמנות ומקווה לחזור לסגל.
•

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully