וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע: קואנקה צפוי לפתוח, בכר מאלתר

6.10.2017 / 14:41

מאמן האלופה צפוי לעלות עם שלושה שחקני הגנה בלבד ולפתוח עם עילאי טרוסט מהנוער בהרכב ברבע גמר גביע הטוטו (שבת, 21:00, ספורט 5)

רבע הגמרהסתיים07/10/2017
מכבי פתח תקוה
  • בריק (38)
2:1
  • (50) שהר
  • (85) ראדי
הפועל באר שבע
שרון מימר מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
מחלקים מתנות. מימר/קובי אליהו

מכבי פתח תקוה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הפועל באר שבע (מוצ"ש, 21:00) ברבע גמר גביע הטוטו, כשהמאמן שרון מימר התייחס הבוקר לפציעות בקבוצה שלו. כזכור, עומר דנינו ייעדר כחודש בעקבות הפציעה בקרסול, ואילו יובל שבתאי מושבת בעקבות מתיחה ברצועה. פתח תקוה תחסר כמובן גם את מנור סולומון שזומן לנבחרת הנוער. ז'והאן מרסיאל ערך אימון מלא ויפתח לצד תומאש סיבוק המאכזב. גרגורי טאדה ולידור כהן צפויים לפתוח בהרכב, כמו יניב בריק.

"עומר דנינו ויובל שבתאי פצועים. הם שחקנים חשובים והפציעות שלהם כואבות", אמר מימר. "עכשיו שחקנים שלא שיחקו יקבלו הזדמנות. אני שמח שהמשחק הזה נערך בזמן פגרה. דיברנו על המשחק כל השבוע וניסינו להרים את השחקנים. אנחנו רוצים לנצח את הקבוצה הכי טובה ומקווה שנעשה זאת. בעיניי סגל השחקנים שיש כאן הוא טוב. נתנו מתנות למכבי נתניה ולכן התוצאה הייתה כזאת".

לירוי צעירי הוסיף: "הגול הראשון שבר אותנו ואסור שזה יקרה שוב. אנחנו קבוצה שונה והשחקנים חדשים, אז אי אפשר להשוות את העונה לעונה שעברה. אני חושב שבסיטואציה ששרון הגיע לפני שבועיים כל משחק הוא טוב כדי לבחון את ההרכב שהוא מעדיף".

כזכור, לאחר המשחק פרסמנו כי הקשר רומאריו פירס קילל שחקנים בחדר ההלבשה. פירס לא התנצל בפני השחקנים, אך עשה זאת בעקיפין, באמצעות חשבון האינסטגרם שלו.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: צחי גיגי; עודד אלקיים, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, אורי מגבו; רומאריו פירס, לירוי צעירי, יניב בריק (סוטיריס ניניס), רישאר סומא; לידור כהן, גרגורי טאדה.

למרות החיסורים הרבים בסגל, הפועל באר שבע תנסה לקבל טיפה של נחת בתקופה הלא טובה שעוברת עליה לאחרונה. המאמן ברק בכר ייאלץ לאלתר לנוכח השחקנים הנעדרים שנמצאים עם הנבחרות השונות ורשימת הפצועים המתארכת, כשניב זריהן לא יהיה בסגל בגלל פציעה וכן אליניב ברדה לא צפוי לשחק. לפי התרגול בכר יפתח עם מערך של שלושה שחקני הגנה בלבד, חמישה שחקני קישור ביניהם גם איסק קואנקה ומוחמד גדיר שיוצבו בכנפיים ובן שהר ותומאש פקהארט שישחקו ביחד בשפיץ. דודו גורש יפתח בשער. מי שיקבל הזדמנות בהרכב הוא קשר קבוצת הנוער עילאי טרוסט.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: דודו גורש, מתן אוחיון, וובה בראון, לואי טהא, מהראן ראדי, עילאי טרוסט, איסק קואנקה, מיכאל אוחנה, מוחמד גדיר, תומאש פקהארט, בן שהר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבי הקבוצות

שופט: צביקה לוי
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 1000

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully