וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: יוסטון וקליבלנד עלו ל-0:1 ב-ALDS

6.10.2017 / 7:47

האסטרוס נהנו מהצגה אדירה של הכוכב שלהם, חוזה אלטובה, שעם שלושה הומראנים סידר 2:8 על הגרביים וכריס סייל החלש. טרבור באוור לקח נו היטר לאינינג השישי ב-0:4 של האינדיאנס על היאנקיז

טרבור באוור קליבלנד אינדיאנס עם המאמן טרי פרנקונה. AP
טיטו יכול להיות מרוצה מהבחירה שלו בבאוור למשחק 1/AP

שתי סדרות חצי גמר האמריקן ליג יצאו לדרך הלילה (בין חמישי לשישי) עם שתי תצוגות דומיננטיות מאוד של הפייבוריטיות, כאשר יוסטון חגגה עם 2:8 על בוסטון ואילו קליבלנד ניצחה 0:4 את ניו יורק יאנקיז.

יוסטון - בוסטון 2:8 (0:1 לאסטרוס)

זה היה אמור להיות דו קרב מגישים בין ג'סטין ורלאנדר לכריס סייל, אך בפועל הפיצ'ר של הרד סוקס המשיך את התקופה הרעה שלו ולגרביים לא נותר צ'אנס מול השואו האדיר של חוזה אלטובה. אלכס ברגמן חבט להומראן באינינג הראשון ומיד אחריו גם אלטובה שלח את הכדור ליציעים, בפעם הראשונה. בוסטון עוד הצליחה לחזור עם ריצות באינינג השני והרביעי, אך סייל שוב התפרק בהמשך. דאבל של מרווין גונסאלס הכניס צמד ריצות בתחתית האינינג הרביעי, אלטובה עם הומראן שני במשחק קבע 2:5 באינינג החמישי, סינגל של בריאן מקאן סיפק עוד צמד ריצות בשישי ואלטובה, שוב הוא, השלים את החגיגה עם הומראן שלישי במשחק, הפעם באינינג השביעי. ורלאנדר ניצח עם שישה אינינגים, סייל הפסיד עם חמישה, שישה סטרייקאאוטים ושבע ריצות חובה. משחק 2 יפגיש הערב (21:05) בין דאלאס קיוקל לדרו פומרנץ והאסטרוס ינסו להתקרב לניצחון בסדרה.

קליבלנד - ניו יורק יאנקיז 0:4 (0:1 לאינדיאנס)

רבים הופתעו מההחלטה של טרי פרנקונה לבחור בטרבור באוור כפותח של משחק 1, אך המגיש סיפק את הסחורה בענק ומשך 5.1 אינינגים עם נו היטר, מה שהוביל לניצחון. קליבלנד השיגה ריצה באינינג השני כאשר ג'יי ברוס נכנס הביתה בדאבל פליי, לפני שברוס עצמו חבט להומראן בן שתי ריצות ברביעי והכניס את הריצה האחרונה עם חבטת הקרבה באינינג החמישי. באוור ניצח עם 6.2 ושמונה סטרייקאאוטים, כשהוא מרשה רק שתי חבטות והולכה, אנדרו מילר וקודי אלן השלימו את המלאכה בקלות, בעוד סוני גריי רושם את ההפסד. הלילה במשחק 2 (חצות), קורי קלובר מול סי סי סבאת'יה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully