וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצרו את זה בזמן: ניו אינגלנד ניצחה 14:19 בטמפה ביי

6.10.2017 / 8:44

האלופה רשמה עצירה בתוך הרדזון בדרייב האחרון ויצאה מפלורידה עם ניצחון קשה, שהושג לא מעט בזכות ההגנה המושמצת. ניק פולק החמיץ את כל שלוש הבעיטות שלו עבור הבאקנירס

דשון ג'קסון טמפה ביי באקנירס מול מלקולם באטלר ניו אינגלנד פטריוטס. AP
ההגנה של הפטריוטס החליטה להתעורר. באטלר מול דשון ג'קסון/AP

טמפה ביי (2:2) - ניו אינגלנד (2:3) 19:14

אחרי פתיחת עונה חלשה מהצפוי, שכללה שני הפסדי בית ועוד ניצחון מלא במזל, האלופה התייצבה הלילה (בין חמישי לשישי) למשחק בפלורידה כשהיא לחוצה מאוד ויודעת שהפסד נוסף יתחיל באמת לסבך אותה, גם ב-AFC מזרח וגם בחטיבה כולה. לשמחתם של הפטריוטס, דווקא ההגנה, שהייתה גרועה ברמה היסטורית בחודש הראשון של העונה, הפגינה שיפור ניכר ובתוספת שלוש החמצות משלושה ניסיונות של הבועט של הבאקנירס, ניק פולק, זה הספיק לניצחון היקר.

טום בריידי פתח את המשחק בצורה לא טובה ונחטף כבר בדרייב הראשון, אבל הפאטס עלו ראשונים על הלוח, עם דרייב ארוך שנעצר על קו ה-9 של שודדי הים והוביל לשער שדה מוצלח של סטיבן גוסטקובסקי, הראשון שלו מתוך שלושה במשחק. טמפה לא התייאשה למרות מחצית ראשונה לא מוצלחת ובאמצע הרבע השני, דאג מרטין נשא את הכדור מיארד אחד פנימה וקבע מהפך, 3:7. ניו אינגלנד יצאה מיד לדרייב טוב משלה והשיגה טאצ'דאון עם מסירה קצרה של בריידי לכריס הוגאן ועד להפסקה, גוסטקובסקי הספיק לרשום עוד שער שדה, בעוד פולק מחמיץ מ-56 יארד עם הבאזר.

הפאטס פתחו את הרבע השלישי עם שער שדה נוסף ואז ניצלו כאשר האיבוד השני של בריידי במשחק, הפעם פאמבל, לא הפך לכלום הודות להחמצה השנייה של פולק, הפעם מ-49 יארד. בדרייב הבא של הבאקס הגיעה ההחמצה הגרועה מכולן, מ-31 יארד בלבד ולמרות שטמפה עוד הצליחה להשיג לבסוף טאצ'דאון מצמק, ממסירה של ג'יימיס ווינסטון לקמרון ברייט עם 2:09 על השעון, הפטריוטס השתלטו על האונסייד קיק, השיגו שער שדה שקבע פלוס חמש ועצרו בקושי רב את הצ'אנס האחרון של המארחים, שכבר הגיעו עד הרדזון של האלופה.

303 יארד, טאצ'דאון, איבוד ופאמבל לבריידי, שמצא את ברנדין קוקס ל-95 יארד ואת דני אמנדולה ל-77. ווינסטון סיפק 334 יארד וטאצ'דאון, דשון ג'קסון תפס ל-106.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully