וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנקבע שוב לינואר? גרין ביי מול דאלאס ויוסטון - קנזס סיטי במחזור ה-5

7.10.2017 / 11:00

יום ראשון יספק לנו לא מעט מפגשים מרתקים: הקאובויס רוצים לנקום בפאקרס על ההדחה בפלייאוף האחרון, הצ'יפס ינסו להישאר מושלמים. הראמס מחכים לסיאטל, דטרויט מול קרוליינה בקרב גדול

ארון רוג'רס גרין ביי פאקרס מול דאלאס קאובויס. AP
סיום נפלא למפגש הפלייאוף האחרון. רוג'רס מול הקאובויס/AP

המחזור החמישי ב-NFL יושלם בראשון ושני וכמיטב המסורת, יהיה גם המחזור הראשון בו קבוצות יזכו לשבוע חופש (אטלנטה, דנבר, וושינגטון וניו אורלינס). בסדרה הראשונה נקבל את הבילס המפתיעים בסינסינטי ואת דטרויט במשחק גדול מול קרוליינה, בעוד פילדלפיה תנסה להשאיר מאחור את אריזונה ופיטסבורג את ג'קסונוויל הקשוחה. המנה העיקרית תהיה בהמשך, כאשר סדרת המשחקים השנייה תפגיש בין אוקלנד לבולטימור, בין הראמס לסיאטל במשחק חשוב ובין דאלאס לגרין ביי, בעוד הסאנדיי נייט יהיה ביוסטון, לשם תגיע הקבוצה המושלמת היחידה בליגה, קנזס סיטי. לסיום, במאנדיי נייט תנחת מינסוטה בשיקגו.

seperator

20:00:

סינסינטי (3:1) - בפאלו (1:3)

האם זו יכולה להיות השנה בה הבילס סופסוף יגיעו לפלייאוף ראשון במילניום הזה? הניצחון המשכנע על דנבר לווה בניצחון ענק באטלנטה וההגנה של בפאלו נראית נפלא עד כה ואמורה להסתדר גם עם אנדי דלטון, שמגיע אחרי שהשיג סופסוף את הניצחון הראשון שלו העונה, 7:31 קליל בחוץ על קליבלנד האיומה. בבית הבנגאלס כבר עם שני הפסדים, כך שלקבוצה של שון מקדרמוט אין יותר מדי מה לחשוש.

קליבלנד (4:0) - ניו יורק ג'טס (2:2)

רבים סימנו את המשחק הזה לפני העונה כאחד ה"קרבות" על הבחירה 1 בדראפט, אך הסילונים המפתיעים כבר עם שני ניצחונות רצופים ונראים קצת יותר טוב מהתחזיות. הבראונס לעומת זאת, שוב בקרקעית הליגה ושוב חוטפים תבוסות מכל דורש. אולי הפעם זה ישתנה?

דטרויט (1:3) - קרוליינה (1:3), FOX

משחק נהדר בעיר המכוניות. הליונס השאירו מאחור את ההפסד הכואב לאטלנטה, עם ניצחון יקר במינסוטה במשחק בו ההגנה שלהם עבדה היטב. הפנת'רס מגיעים אחרי ניצחון התאוששות גדול משלהם, כאשר התבוסה הביתית לניו אורלינס לוותה בהצגה נאה בפוקסבורו מול הפאטס. שתי הקבוצות הללו בונות על ריצה ארוכה העונה, כך שהמפגש הזה עשוי להתברר גם כשובר שוויון בהמשך.

אינדיאנפוליס (3:1) - סן פרנסיסקו (4:0)

עוד מפגש בין שתיים מהקבוצות החלשות בליגה. הקולטס שרדו מחצית אחת בסיאטל בסאנדיי נייט, לפני שהושפלו עד עפר בשני הרבעים האחרונים. לפחות יש להם ניצחון, מה שאי אפשר להגיד על הקבוצה של קייל שנאהאן, שהפסידה עוד משחק צמוד, הפעם בהארכה מול אריזונה. אולי זה הצ'אנס של הניינרס, לפני שאנדרו לאק חוזר למגרשים, כנראה בשבוע הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גולדן טייט דטרויט ליונס מול אטלנטה פאלקונס. AP
לליונס מצפה משחק מרתק/AP

מיאמי (2:1) - טנסי (2:2)

הצ'אנס האחרון של ג'יי קאטלר? הקוורטרבק שפרש וחזר פתח עם ניצחון מלא במזל בחוץ מול הצ'ארג'רס ומאז לא מתפקד בכלל, עם שש נקודות עמוק בגארבג' נגד הג'טס ואפס בלונדון מול הסיינטס. למזלם של היונקים, גם ליריבה יש שלל צרות: הטייטאנס מגיעים אחרי אחת התבוסות הגדולות בתולדותיהם, 57:14 ביוסטון ועם מרקוס מריוטה פצוע, כאשר ברנדון ווידן הוחתם למקרה שיזדקקו לו.

ניו יורק ג'איינטס (4:0) - לוס אנג'לס צ'ארג'רס (4:0)

החדשות הטובות: מישהי (כנראה) תצא מכאן עם ניצחון ראשון העונה. החדשות הרעות: גם זה לא ממש ינחם אותה. אוהדי הצ'ארג'רס לא סלחו לאיליי מאנינג על כך שסירב ב-2004 לשחק אצלם והוביל לאותו טרייד זכור עם מי שיפגוש מן העבר השני של המגרש, פיליפ ריוורס. כיום, כששניהם כבר בדמדומי הקריירה, הם מתקשים להוביל את הקבוצות שלהם לניצחון ונראים בדרך לעוד עונה מבוזבזת כבר עתה. הענקים הפסידו פעמיים ברציפות על הבאזר, בעוד החזיזים ספגו הפסד דרמטי נוסף, הפעם מול פילדלפיה. שני המפגשים בין ריוורס למאנינג עד היום הסתיימו בניצחון הצ'ארג'רס.

פילדלפיה (1:3) - אריזונה (2:2)

האיגלס חזרו מלוס אנג'לס עם ניצחון חשוב על הצ'ארג'רס, כזה שמאפשר להם להמשיך במאבק ב-NFC מזרח הצפוף. הקרדינלס מתקשים להרשים העונה, אך הניצחון הדרמטי על סן פרנסיסקו, עם טאצ'דאון חצי דקה לסיום ההארכה, עשוי להעניק להם קצת ביטחון.

פיטסבורג (1:3) - ג'קסונוויל (2:2), METV

לא נראה שיש איזושהי קבוצה שיכולה להפריע העונה לפלדות לשלוט ב-AFC צפון וה-9:26 שלהם בבולטימור ביום ראשון הבהיר זאת היטב. הסטילרס ינסו להמשיך את ההתקדמות שלהם לעבר הפלייאוף עם משחק ביתי מול הג'אגס הלא יציבים, שבשבוע שעבר נכנעו לג'טס בהארכה למרות קאמבק מצוין ברבע האחרון ואחרי שטות שעלתה בעבירה מכריעה. למרות המאזן החצוי, ג'קסונוויל עדיין מובילה את ה-AFC דרום החלש וכדי שזה יימשך היא צריכה להפתיע את הקבוצה שניצחה אותם שלוש פעמים ברציפות.

איליי מאנינג ניו יורק ג'איינטס. Bill Kostroun, AP
איליי ישיג ניצחון ראשון העונה מול הקבוצה עליה ויתר לפני 13 שנים?/AP, Bill Kostroun

23:05-23:25:

אוקלנד (2:2) - בולטימור (2:2), METV

הריידרס הבטיחו רבות לפני העונה, אבל בינתיים מתקשים לעמוד בציפיות ואם לא די בכך, הרי שדרק קאר שוב נפצע, הפעם בגבו והוא יחמיץ לפחות שבועיים (ואולי גם שישה שבועות), מה שעלול לחסל את העונה של הקבוצה מהחור השחור. אי ג'יי מנואל יקבל את הצ'אנס וינסה לנצח קבוצה דועכת אחרת, בולטימור, שמגיעה גם אחרי שתי תבוסות כואבות, בלונדון מול הג'אגס ובבית נגד פיטסבורג וגם מותשת, אחרי שבועיים קשים בדרכים.

לוס אנג'לס ראמס (1:3) - סיאטל (2:2), 5+ לייב

את העונה שעברה פתחו הראמס במאזן 1:3 והתרסקו עם ניצחון אחד נוסף בלבד עד לסיום. הסיהוקס לעומת זאת, גמגמו בתחילת העונה הקודמת, מה שלא הפריע להם להעלות הילוך ולהגיע עד לסיבוב השני בפלייאוף בסופו של דבר. כעת, נוכל לראות האם המגמות ישתנו או שמא נקבל עוד מאותו דבר. לוס אנג'לס מגיעה מלאה בהייפ, אחרי הניצחון בדאלאס, בעוד הקבוצה של פיט קארול במאזן 2:0 בחוץ העונה, אך דרסה בבית את אינדיאנפוליס בליל ראשון, עם מחצית שנייה מרשימה. גם בשנים האחרונות, הפחות טובות של הראמס והיותר טובות של סיאטל, ידעו בסנט לואיס/לוס אנג'לס לעשות ליריבה לבית ה-NFC מערב לא מעט צרות, עם ארבעה ניצחונות בששת המפגשים האחרונים.

דאלאס (2:2) - גרין ביי (1:3), FOX

איזה משחק בטקסס. הקאובויס ספגו הפסד בית לא שגרתי בשבוע שעבר נגד הראמס והם עם מאזן חצוי בלבד. הפאקרס הפסידו את משחק החוץ היחיד שלהם העונה, באטלנטה, אך מגיעים אחרי צמד ניצחונות בית ואחרי עשרה ימי מנוחה. אף אחד בדאלאס לא שכח את המפגש האחרון מול גרין ביי, בינואר. גם אז זה היה בבית וארון רוג'רס הפתיע עם 31:34 מסחרר בפלייאוף, עם מסירה אדירה שסידרה שער ניצחון על הבאזר. האם כעת תבוא הנקמה?

טוד גרלי לוס אנג'לס ראמס. AP
הראמס יעמדו בכל הציפיות? גרלי/AP

יוסטון (2:2) - קנזס סיטי (0:4), בין ראשון לשני, 3:30, FOX

עוד משחק נהדר בטקסס, הפעם בסאנדיי נייט. הטקסאנס מגיעים אחרי אחד הניצחונות המרשימים בתולדותיהם, 14:57 מול טנסי, במשחק בו דשון ווטסון שבר שיאים עבור רוקי ונראה כמו העתיד הוורוד של המועדון. למרות החגיגה הזו, יוסטון עדיין מקרטעת וחייבת עוד ניצחון, אך זה לא יהיה פשוט מול הקבוצה של אנדי ריד, היחידה שמחזיקה במאזן מושלם בתום רבע עונה. הצ'יפס, למעט ההצגה בפוקסבורו בערב הפתיחה, לא מבריקים, אבל מאוד יעילים ויש להם זיכרונות לא רעים מיוסטון, שם ניצחו 0:30 ענק בפלייאוף לפני כמעט שנתיים (אך הפסידו 19:12 בעונה הסדירה בספטמבר שעבר).

שיקגו (3:1) - מינסוטה (2:2), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

שתי היריבות מה-NFC צפון יינעלו את המחזור בעיר הרוחות. הברס, שבוע וחצי אחרי התבוסה בלמבו פילד, החליטו לוותר על מייק גלנון ויעניקו צ'אנס לבחירה 2 בדראפט מיטשל טרוביסקי, רגע לפני שעוד עונה שלהם נגמרת. הווייקינגס, עדיין עם קייס קינום מאחורי הסנטר, לא הצליחו לייצר שום דבר התקפי כמעט בבית נגד דטרויט וספגו הפסד שייפגע בהם בהמשך. זו הזדמנות טובה להתאושש ולהשאיר סיכוי להתמודד עם הליונס והפאקרס. זה יהיה המפגש ה-113 בין הקבוצות, כאשר מינסוטה ניצחה ארבעה מחמשת האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully