וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: אריזונה ניצחה 8:11 את קולורדו ועלתה ל-NLDS

5.10.2017 / 7:13

משחק ווילד קארד מרתק בנשיונאל ליג: הדיאמונדבקס הסתערו עם הומראן מהיר בן שלוש ריצות של פול גולדשמיט ויתרון 0:6, אך הרוקיז לא ויתרו עד לסיום הדרמטי. אריזונה תפגוש את הדודג'רס בשלב הבא

ארצ'י בראדלי אריזונה דיאמונדבקס חוגג. AP
ההתקפות היו נהדרות. ארצ'י בראדלי חוגג/AP

24 שעות אחרי שפלייאוף ה-MLB יצא לדרך, נערך הלילה (בין רביעי לחמישי) משחק הווילד קארד בנשיונאל ליג, משחק שסיפק חגיגה התקפית ובסיומו, אריזונה גברה 8:11 על יריבתה מה-NL מערב קולורדו ועלתה ל-NLDS, שם תפגוש יריבה אחרת מאותו בית, את לוס אנג'לס דודג'רס שסיימה את העונה הסדירה עם המאזן הטוב ביותר בליגה.

המשחק הלילה נפתח בסערה, כאשר כבר בתחתית האינינג הראשון יורה פול גולדשמיט, כוכב הדיאמונדבקס, להומראן בן שלוש ריצות שהעיף את הקהל הביתי במדבר לשמיים. גם ההמשך היה כולו של אריזונה, עם טריפל של קטל מארטה שקבע 0:4 באינינג השני והומראן בן שתי ריצות של דניאל דסקלסו, שהעלה ל-0:6 באינינג השלישי.

זה נראה הולך בכיוון אחד בלבד, אבל הרוקיז סירבו להרים ידיים. באינינג הרביעי הם הסתערו על זאק גריינקי והענישו עם ארבע ריצות ובאינינג השביעי, חבטת הקרבה של צ'רלי בלקמון כבר צימקה ל-6:5 בלבד. אריזונה עמדה בלחץ וטריפל של ארצ'י בראדלי באינינג השביעי הכניס עוד צמד ריצות, מה שהחזיר את ההפרש לשלוש, אלא שקולורדו שוב ענתה ובאינינג השמיני השיגה בק-טו-בק הומראנים, מנולאן ארנאדו וטרבור סטורי המפתיע ופתאום זה שוב פער של ריצה אחת בלבד, 8:7.

אלא שכמו לכל אורך המשחק, ההגשה של האורחים לא עשתה את העבודה. עוד טריפל, הפעם של איי ג'יי פולוק באינינג השמיני, הכניס שתי ריצות נוספות עבור הנחשים ובאנט מוצלח שלח את פולוק עצמו הביתה בהמשך ומ-7:11 לרוקיז כבר לא היו תשובות והם רק הצליחו לצמק עם ריצה בודדת באינינג התשיעי.

זאק גריינקי שרד רק 3.2 אינינגים וחטף ארבע ריצות ומי שקצר את הניצחון היה אנדרו צ'אפין, בעוד ג'ון גריי, שנמשה אחרי אינינג ושליש עם ארבע ריצות חובה, ספג את ההפסד.

הלילה ייערכו שני המשחקים הראשונים ב-ALDS: תחילה יוסטון מול בוסטון (23:08) ולאחר מכן קליבלנד נגד היאנקיז (2:30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully