וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין זמן לתיקונים: ניו אינגלנד הלחוצה אצל טמפה ביי בפתיחת המחזור

5.10.2017 / 7:00

המחזור החמישי ב-NFL ייצא לדרך עם מפגש מסקרן בפלורידה, שם הבאקנירס הלא יציבים ינסו סופסוף לקטוע את רצף התבוסות שלהם מול טום בריידי, שמצדו יקווה לשיפור לא צפוי בהגנה האיומה של האלופה (שישי, 3:25)

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. AP
גם היכולת של בריידי לא תמיד מספיקה/AP

טמפה ביי (1:2) - ניו אינגלנד (2:2)

המחזור החמישי ב-NFL ייצא לדרך בלילה שבין חמישי לשישי (3:25) עם משחק בפלורידה, שם תארח טמפה ביי את האלופה הדועכת ניו אינגלנד.

הבאקנירס לא שיחקו במחזור הפתיחה בגלל הוריקן אירמה ומאז הציגו יכולת לא ממש יציבה, בראשותו של ג'יימיס ווינסטון. הם פתחו עם ניצחון ביתי מוחץ על שיקגו, הובסו במינסוטה נגד קייס קינום ונזקקו ביום ראשון החולף לשער ניצחון על הבאזר נגד הג'איינטס בבית כדי לחזור למאזן חיובי. למרות הקשיים, אם ינצחו את הפטריוטס יוכלו בטמפה ביי להמשיך לחלום על מרוץ צמוד מול קרוליינה ואטלנטה ב-NFC דרום.

הקבוצה של ביל בליצ'יק במצב לא שגרתי עבורה. ניו אינגלנד מציגה עד כה את ההגנה הגרועה ב-NFL, אחת הגרועות בהיסטוריה של הליגה אפילו והיא כבר עם שני הפסדי בית, וגם זה רק בזכות ניצחון דרמטי על יוסטון. הפטריוטס יודעים להעלות הילוך ככל שהעונה מתקדמת, אך לא בטוח שהם יכולים לבצע יותר מדי שינויים בהגנה בארבעת הימים שחלפו מאז ההפסד הכואב בפוקסבורו מול הפנת'רס, במשחק בו גם שני טאצ'דאונים מאוחרים של טום בריידי, שקבעו שוויון, לא הספיקו. לאחר המשחק בפלורידה יהיו לפאטס עשרה ימים עד המפגש מול הג'טס בניו יורק ואז אולי נראה קצת יותר שינויים בסגל.

כיאה לשתי קבוצות מחטיבות שונות, ניו אינגלנד וטמפה לא מרבות להיפגש. כשזה כן קרה, בריידי הפגין דומיננטיות מוחלטת בשלושת המשחקים שלו מול הבאקס, עם 0:28 בבית ב-2005, 7:35 בחוץ ב-2009 ו-3:23 בבית ב-2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully