וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ספאחיה שיבח את השחקנים, בקבוצה מרוצים: "כבר נוצר חיבור"

4.10.2017 / 6:51

מכבי תל אביב אופטימיות בעקבות הניצחון הקליל על מכבי ראשון לציון בדרך לגמר גביע ווינר. בקבוצה הולכים על התואר בכל הכוח: "זה ייתן המון אוויר להמשך הדרך", ג'ונה בולדן מפרגן לג'ון דיברתולומאו

one

במכבי תל אביב נראו מרוצים אמש (שלישי) מההעפלה לגמר גביע ווינר, אחרי הניצחון הקליל 60:86 על מכבי ראשון לציון. הצהובים שיחקו ללא פייר ג'קסון, נוריס קול ודיאנדרה קיין הפצועים, אך בכל זאת שייטה כל הדרך למפגש מול נהריה בגמר שיערך ביום חמישי, לקראתו ינסו להכשיר את ג'קסון.

המאמן נבן ספאחיה לשחקנים בחדר ההלבשה ואמר להם: "פתחתם את המשחק בצורה אגרסיבית, כמו שביקשתי לפני. כך צריך לשחק". השחקנים, שמיהרו לצאת מחדר ההלבשה, נראו במצב רוח מרומם.

כעת הצהובים רוצים להניף את הגביע ביום חמישי, למרות שמדובר בטורניר קדם עונה נטול חשיבות ממשית. "כולם רוצים להשיג תואר ראשון העונה. זה יעניק לנו אוויר להמשך הדרך", הודו אמש בקבוצה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הביסה 60:86 את ראשון לציון, דיברתולומאו שוב בלט
נבן ספאחיה מבסוט: "יש הרבה כישרון וגישה טובה, נשתפר מדי יום"
היריבה בגמר: עירוני נהריה, שגברה 82:88 על הפועל גלבוע/גליל

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
פרגן לשחקנים בחדר ההלבשה. ספאחיה/ברני ארדוב

ג'ונה בולדן, שסיים עם 8 נקודות ו-9 ריבאונדים, אמר בסיום: "שיחקנו טוב יותר הפעם ביחס למשחק מול הפועל תל אביב. התחלנו טוב יותר. המאמן אמר לנו לשחק אגרסיבי, זה מה שעשינו וזה מה ששינה את קו החשיבה שלנו. אנחנו עדיין קבוצה חדשה, אבל הכימיה תמיד כבר שם".

על ג'ון דיברתולומאו, שבלט משחק שני ברציפות וקלע אמש 19 נקודות אמר בולדן: "ג'ון לקח צעד קדימה. זה מה שהיינו צריכים, זו היתה הזדמנות מצויינת עבורו. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק. בכל משחק אנחנו עושים טעויות, אך לומדים מהן".

על חשיבות הזכייה בגביע הוסיף השחקן: "אנחנו רוצים לזכות בגביע. לא ידעתי שמכבי לא זכתה בתואר בשנה שעברה. זו קבוצה חדשה ויש לנו אולי מנטליות שונה לגמרי. אנחנו לא מתרכזים בשנה שעברה, יש לנו מאמנים ושחקנים חדשים וכולם חושבים על העונה הנוכחית".

ג'ייק כהן, שהיה מהבולטים בשורות הצהובים עם 14 נקודות, הוסיף: "אני חושב שעשינו צעד טוב קדימה, בשביל זה משחקים את המשחקים האלה, אנחנו יודעים שזה עדיין שלב של הכנה לעונה ומתקנים טעויות. זה היה צעד נכון בכיוון הנכון".

על היכולת האישית שלו אמר השחקן: "הסיטואציה עבורי שונה ביחס לקדנציה הקודמת במכבי תל אביב, אני אדם שונה, שלוש שנים עברו. אני שמח שחוויתי דברים חדשים. יש לנו את הגישה הנכונה ואנחנו מתחילים להתחבר. כשהכל יתחבר, יהיו תוצאות נהדרות".

יובל זוסמן (3 נקודות ב-26 דקות): "הגענו מוכנים יותר למשחק הזה. פתחנו טוב מאוד את הרבע הראשון, פתחנו באגרסיביות. לא נתנו להם לחזור למשחק. אני מרגיש שאנחנו מתקדמים ממשחק למשחק. בעיקר בחיבור. רואים שהקבוצה מתקשרת יותר נכון, שחקנים יודעים איפה לעמוד. המשחק הזה היה פחות טוב עבורי באופן אישי, אלמד ממנו ואראה אותו. אסיק מסקנות מהטעויות ואני מקווה שאשתפר מהצפייה בו".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ג'ון דיברתולומאו, מכבי תל אביב, מול עידן זלמנסון, מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
ההפתעה של הצהובים עד כה. דיברתולומאו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully