וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בודדה בפסגה: קנזס סיטי ניצחה 20:29 את וושינגטון

3.10.2017 / 7:04

הצ'יפס נותרו הקבוצה המושלמת היחידה ב-NFL בתום המחזור הרביעי, זאת בזכות דרייב מנצח בתוך הדקה האחרונה. אלכס סמית' סיפק טאצ'דאון במסירה ובריצה, קארים האנט שוב היה בלתי ניתן לעצירה

אלכס סמית' קנזס סיטי צ'יפס חוגג. AP
שמח בקנזס סיטי. סמית' חוגג/AP

קנזס סיטי (0:4) - וושינגטון (2:2) 20:29

המחזור הרביעי ב-NFL הגיע הלילה (בין שני לשלישי) לסיומו בארוהד, שם הצ'יפס נותרו הקבוצה המושלמת היחידה בליגה אחרי ניצחון לא פשוט מול הרדסקינס, שמצדם פספסו הזדמנות להשלים ניצחון שלישי ברציפות.

וושינגטון הגיעה למשחק הזה ללא חשש ופתחה מצוין, עם טאצ'דאון של 44 יארד שתפס טרל פריור ושער שדה, שקבע 0:10 בתום הרבע הראשון. אלא שהצ'יפס כבר הוכיחו לא פעם העונה שהם גם מנוסים וגם איכותיים בכל מקום על המגרש. טראוויס קלסי צימק עם טאצ'דאון, שתי דקות להפסקה ואלכס סמית' נכנס לאנדזון מיארד אחד כדי להשלים מהפך ברבע השלישי.

וושינגטון לא אמרה נואש וריאן גרנט, עם טאצ'דאון, החזיר את היתרון אליה תוך פחות משתי דקות, לפני שהקבוצות החליפו ביניהן שערי שדה, כאשר הרדסקינס עוד משיגים שוויון 20:20, עם 50 שניות על השעון. בשלב זה, סמית' הוביל את הדרייב המנצח, אשר בסיומו בעט פנימה מ-43 יארד האריסון באטקר. האורחים עוד ניסו להשיג משהו נואש בשמונה השניות שנותרו להם, אבל איבדו את הכדור וג'סטין יוסטון הצליח להחזיר אותו לטאצ'דאון, שקבע את תוצאת הסיום.

סמית' מסר ל-293 יארד וטאצ'דאון, קלסי תפס ל-111 עם כדור באנדזון וקארים האנט המשיך לשרוף את הקרקע, הפעם עם 101 יארד בריצה, כאשר הקוורטרבק שלו מוסיף 56 יארד וטאצ'דאון קרקעיים בעצמו. אצל הסקינס, קירק קאזינס מסר ל-215 יארד וצמד, אך היה גם הרץ המוביל עם 38 יארד וככה קשה לנצח בארוהד. 89 יארד באוויר לוורנון דייויס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully