וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מנהלת הקבוצה נטאלי שוסטר תעזוב בקרוב

המנהלת שעבדה במספר תפקידים במועדון לא תמשיך בעקבות מערכת יחסים קלוקלת עם הבעלים זאב גרינברג. גורם: "חבל, כי השחקנים ממש מחוברים אליה. אף פעם לא לומדים בהפועל"

יוסי ציפקיס

בווידאו: הסדרה 'מינוס 3' על נטאלי שוסטר

הלם בהפועל תל אביב: מנהלת הקבוצה, נטאלי שוסטר, תעזוב את המועדון בעוד חודשיים עקב יחסים לא טובים עם אחד הבעלים, זאב גרינברג, האחראי על המנהלה של המועדון. שוסטר, שעבדה במספר תפקידים במועדון לפני הפירוק, נחשבת לאחת האחראיות הישירות לכך שהמועדון המשיך לתפקד גם בתקופה אולי הכי גרועה שלו. לאחרונה היא הגיעה להבנות עם הנהלת הפועל על סיום תפקידה. הסיבות לכך נעוצות בעיקר ברצון של גרינברג, ששימש מנכ"ל המועדון עד הבאתו של רובי רגב, להחליף את כל בעלי התפקדים בקבוצה ולהביא אנשים מטעמו.

מאז תחילת דרכו של גרינברג, השניים לא הסתדרו ולא ראו עין בעין בהרבה מאוד נושאים. עזיבתה ככל הנראה הייתה מתממשת ללא קשר להודעת שוסטר, בשל היחסים הגרועים עם גרינברג. מנהלת הקבוצה תצטרף לחשב שעזב, יניב משולם ולעוד עובדי מנהלה.

"נראה כי בהפועל אף פעם לא לומדים", אמר גורם במועדון. "כל בעלים שלוקח את המועדון, חושב שהוא יודע הכי טוב איך לנהל אותו ושוכח שיש פה אנשים ששנים נותנים את הלב שלהם לקבוצה. הסיכוי אפסי שהדברים ישתנו וחבל כי השחקנים ממש מחוברים אליה".

תמונה לפרק 11, מינוס 9. נטאלי שוסטר סמנכ"לית הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"השחקנים מחוברים אליה". שוסטר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully