וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - בית"ר ירושלים: דוד קלטינס בספק, פול אדגר חולה

קונטה עשוי לפתוח כמגן ימני וגם ורטה בכוננות לקראת הבכורה של בן זקן כמאמן (ב', 21:00, ספורט 5). חיסורים רבים אצל המארחת, גנטוס ואזולאי צפויים לפתוח. ואיזו קבלת פנים מחכה לז'אורז'יניו?

מחזור 6הסתיים02/10/2017
בני סכנין
  • עותמאן (63)
  • מוגרבי (68)
2:3
  • (4) אזולאי
  • (37) עזרא
  • (90) בניון
בית"ר ירושלים
יח"צ - חד פעמי

בית"ר ירושלים:

עם המאמן החדש בני בן זקן, בית"ר ירושלים תרצה להמשיך את רצף ההצלחות שלה במפגשים עם סכנין (ניצחה בכל ארבעת האחרונים) ולהבטיח לעצמה עוד מחזור בפסגת ליגת העל. אריק סאבו צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני, אך בקבוצה מתכוננים גם להסטה שלו לקישור תוך כדי משחק וכניסה של עופר ורטה לעמדת המגן. במקרה כזה חן עזרא יהיה כנראה זה שיוחלף. דוד קלטינס סובל מרגל עץ בעקבות תיקול באימון והוא בספק למשחק. אם לא ישחק, ייתכן כי אנטואן קונטה יפתח כמגן ימני, כשגם ורטה בתמונה. פול אדגר החולה נרשם בסגל ולפני המשחק יוחלט אם להלביש אותו. בבית"ר הכינו את ז'אורז'יניו לקבלת פנים חמה מצד אוהדי סכנין. בסכנין חלוקים בנוגע להחלטה האם להיפרד מהשחקן עם פרחים או שלא להתייחס אליו וטוענים כי עזב בצורה לא מכובדת כלפי המועדון. אוהדי בית"ר לא יוכלו להגיע למשחק, אבל אנשי המועדון קיבלו כ-30 הזמנות. בשל הביקוש הגדול, ייתכן שהם יבקשו הזמנות נוספות.

בני סכנין:

הרכב חסר מאוד לפליקס נעים לקראת המשחק מול בית"ר. עלא אבו סלאח, שהיה נדמה כי יהיה כשיר לחזור לסגל, נפצע באימון היום ולא צפוי להיכלל בסגל למשחק. את מקומו במרכז ההגנה ימלא מארון גנטוס הצעיר. גם בחלק ההתקפי, עידן שמש בספק גדול למשחק ושלומי אזולאי צפוי לפתוח בחוד, כאשר הילאל מוסא עשוי לקבל דקות ראשונות כשחקן הרכב בכנף. מוחמד כליבאת, עטאא ג'אבר וסארי פאלח ימשיכו להיעדר. בסכנין מייחסים חשיבות גדולה מאוד למשחק וגורם במועדון אמר: "כבר הרבה משחקים שלא ניצחנו את בית"ר ואנחנו יודעים כמה זה חשוב למועדון ולאוהדים. התחלנו את העונה עם תחושות מעורבות וניצחון על בית"ר יכול לתת לנו פוש רציני קדימה".

ז'אורז'יניו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יעמוד במוקד. ז'אורז'יניו/ברני ארדוב

טריוויה

* 36 משחקי ליגה נערכו בין בני סכנין לבית"ר ירושלים, כשסכנין מובילה 10:13 בניצחונות ועוד 13 משחקים הסתיימו בתיקו.

* בית"ר ירושלים עם רצף היסטורי במפגשים מול סכנין של שלושה ניצחונות ליגה (וארבעה, אם נוסיף את משחק הגביע האחרון) בהפרש שערים מצטבר של 2:12.

* איתי שכטר כבש בכל אחד מארבעת המשחקים האחרונים נגד סכנין וגם אריק סאבו חגג מולה שניים משלושת שערי הליגה היחידים שלו.

* בית"ר ירושלים כבשה בכל אחד מ-11 משחקים הליגה האחרונים שלה. הרצף הכי טוב שלה מאז 17 המשחקים בעונת 1999/00, אז אלי אוחנה עמד על הקווים.

* בני סכנין ללא שער ליגה כבר 278 דקות. יש לה בסך הכול ארבעה כאלה העונה, בדיוק כמו שכבש האקס ז'אורז'יניו במדי בית"ר (שלושה בליגה ואחד באירופה).

* בית"ר ירושלים החליפה מאמן עם חמישה משחקים בליגת העל (גיל לבנדה) באחד "מנוסה" יותר עם שישה משחקים. המאזן של בני בן זקן בשתי קדנציות קצרות כמאמן עירוני קרית שמונה: שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים.

הרכבי הקבוצות

שופט: אלי חכמון
אצטדיון: עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully