וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב לפני סיום העונה: כל מפגשי הפלייאוף ב-MLB נקבעו

1.10.2017 / 9:31

בוסטון ניצחה את יוסטון, זכתה ב-AL מזרח ותתמודד נגד אותם אסטרוס החל מליל חמישי (בלי יתרון הביתיות). קולורדו הפסידה לדודג'רס (שהבטיחו את המאזן הטוב בליגה), אך עלתה לפלייאוף לראשונה מ-2009

שחקני בוסטון רד סוקס חוגגים. AP
שמח בבוסטון/AP

העונה הסדירה ב-MLB תגיע לסיומה הערב (ראשון), אך מלבד הישגים אישיים כאלה ואחרים, כל המשחקים יהיו לפרוטוקול, זאת לאחר שבלילה שבין שבת לראשון נקבעו סופית מפגשי הפלייאוף.

בוסטון ניצחה 3:6 את יוסטון, זכתה ב-AL מזרח והבטיחה לעצמה סדרה מול אותם אסטרוס החל מיום חמישי (ליוסטון יהיה את יתרון הביתיות). הניצחון של הגרביים קבע כי היאנקיז, שנמצאים בכושר טוב (בעיקר ארון ג'אדג', שכבר הגיע ל-52 הומראנים, שני בליגה אחרי ה-59 של ג'אנקרלו סטנטון), יארחו במשחק הווילד קארד בליל שלישי את מינסוטה, כאשר המנצחת של המפגש בברונקס תצא בליל חמישי לקליבלנד, לפתיחת הסדרה שלה.

בליל רביעי ייערך מפגש הווילד קארד ב-NL, בין שתי היריבות מבית המערב, כאשר אריזונה תארח את קולורדו. הרוקיז אומנם הפסידו הלילה לדודג'רס 5:3, במשחק בו לוס אנג'לס הבטיחה את יתרון הביתיות לאורך כל הפלייאוף בזכות הניצחון ה-103 שלה העונה, אולם גם לקבוצה מדנבר יש סיבה למסיבה והיא בפלייאוף לראשונה מאז 2009. המנצחת של משחק הווילד קארד ב-NL תפגוש את הדודג'רס, אף הם מבית המערב, לסדרה שתצא לדרך בליל שישי. באותו לילה ממש תתחיל גם הסדרה השנייה בחטיבה הזו, כאשר וושינגטון תארח את האלופה שיקגו קאבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully