וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן הוצג כמאמן בית"ר ירושלים, הפועל עפולה הגישה תלונה

1.10.2017 / 16:00

המאמן החדש של בית"ר ירושלים הוצג לקראת סכנין (ב', 21:00, ספורט 5): "מרגיש בשל ומוכן לאתגר". קבוצתו הקודמת טוענת כי ניהל עם בית"ר "מו"מ במחשכים" ודורשת כתב אישום נגד הצדדים

יח"צ - חד פעמי

בני בן זקן אמור לעבור היום (ראשון) בבקרת התקציבים ולעמוד על הקווים במשחק של בית"ר ירושלים נגד בני סכנין מחר בעכו (שני, 21:00, ספורט 5). היום הוא הוצג במסיבת עיתונאים רשמית (12:30, שידור חי בוואלה! ספורט). בן זקן עדיין לא מכיר את הקבוצה לעומק ולכן בינתיים נותן לגילי לבנדה להוביל. בשיחות עם אנשי המועדון, הוא חזר ואמר שהוא שמח לעבוד עם לבנדה ובעצם ליצור צוות מקצועי רחב.

ביום שישי הציג אלי אוחנה את בן זקן בפני השחקנים כמאמן ראשי אך ציין כי "גילי לבנדה יעבוד איתו בצוות ויהיה חלק בלתי נפרד מהמערך המקצועי". בן זקן עצמו אמר לשחקנים: "יש כאן קבוצה חזקה, הבנתי שיש חדר הלבשה בריא ואני בטוח שנצליח לייצר מרקם קבוצתי איכותי מאוד יחד".

בן זקן, שבעונה האחרונה גר בירושלים כאשר אימן בקטמון, עבר לגור ברחובות ובשלב זה לא צפוי לעשות את המעבר לירושלים. המאמן לא אהב את הזלזול סביב חתימתו בקבוצה ואת העובדה שהיו שהגדירו אותו כ"בובת פרו". הוא אמר לאנשי בית"ר: "אני לא יכול לשנות מה שאנשים חושבים כרגע אלא רק להתרכז בעבודה ולהצליח, זה מה שאני מכיר".

בינתיים, הפועל עפולה הגישה תלונה רשמית להתאחדות לכדורגל, נגד בית"ר ירושלים ובן זקן, בטענה כי "ניהלו משא ומתן במחשכים" ובבקשה להגיש כתב אישום נגדם בעקבות ביצוע עבירות משמעת בהתאם לתקנון ההתאחדות. בתלונה שהועברה להתאחדות נכתב: "הפועל עפולה נדהמה ערב יום כיפור לשמוי בתקשורת שהמאמן בני בן זקן, לו הסכם תקף עם הקבוצה, ניהל משא ומתן וחתם עם קבוצת בית"ר ירושלים והודיע מהרגע להרגע שהוא מתפטר ועובר לבית"ר. הצדדים ניהלו משא ומתן במחשכים, כאשר בית"ר שותפה גם להפרת חוזה של בן זקן, שבעצמו הפר בבוטות את ההסכם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עידן חדש. בני בן זקן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני בן זקן אמר במסע"ת: "בכל מקום עבודה לעיתים אתה נדרש לקבל החלטות לבד ולעיתים לשתף פעולה ואני לא רואה שום בעיה עם התפקיד שלי פה. מה שהיה עם איזי נגמר. אני מרגיש בשל ומוכן לעמוד באתגר הזה".

על בוריס קליימן: "הוא שוער מצוין עם ניסיון, אנחנו נדע להשתמש בכולם ואין שום בעיה איתו". על המפגש מול סכנין: "אני חושב שלכל קבוצה קשה לשחק מול סכנין. אנחנו בשלב יחסית צעיר של העונה כך שלכל משחק יש את אותה חשיבות מבחינת צבירת נקודות ונתייחס לזה כך".

על שיתוף הפעולה עם לבנדה: "כולם עובדים בשיתוף פעולה למען מטרה אחת - הצלחת בית"ר ירושלים. אין לי בעיה לעבוד איתו. יש פה צוות מקסים של אנשים, כולם נרתמים למען הקבוצה".

איתי שכטר: "נבוא מחר לעשות את הדברים הכי טובים על המגרש בשביל הקהל והמאמן הזה. כל דבר קטן בבית"ר יוצר רעש גדול ואנחנו נצטרך להתרכז במה שקורה על כר הדשא. צריך לדעת שברגעים פחות יפים ופחות נעימים האש תבוא לכיוונך. אני מעדיף שיבקרו אותי מאשר שלא יתייחסו אליי. אין שחקן שאוהב להתחלף, אבל אני יכול להגיד שבחילוף האחרון לא כעסתי. לחצתי יד למאמן (לבנדה) כמו שצריך. ברור ששחקן לא אוהב להתחלף".

"שחקני כדורגל צריכים לעשות את העבודה על הדשא, אנחנו צריכים להתאמן חזק וביחד. ברור שזה לא אידיאלי להחליף שלושה מאמנים, אבל אנשים צריכים לזכור שאנחנו במקום הראשון בליגה. המועדון הזה בתקופה מצוינת. אנחנו צריכים להביא את זה למגרש, נעבוד קשה ביחד לקראת המשחק הבא. בית"ר זה אחד המועדונים הכי גדולים בארץ והקהל שלנו מצפה שננצח בכל משחקים, יש פה ציפיות גדולות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
בני בן זקן בית"ר ירושלים.
המאמן החדש. בני בן זקן

לקראת המשחק, בצוות המקצועי בוחנים מספר דברים. אריק סאבו צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני, אך בקבוצה מתכוננים גם להסטה שלו לקישור תוך כדי משחק וכניסה את עופר ורטה לעמדת המגן. במקרה כזה חן עזרא יהיה זה שכנראה יוחלף. קיימת גם אפשרות שאנטואן קונטה יוסט להגנה תוך כדי משחק.

בבית"ר הכינו את ז'אורז'יניו לקבלת פנים חמה מצד אוהדי סכנין. בסכנין חלוקים בנוגע להחלטה האם להיפרד מהשחקן עם פרחים או שלא להתייחס אליו וטוענים כי עזב בצורה לא מכובדת כלפי המועדון. אוהדי בית"ר לא יוכלו להגיע למשחק, אבל אנשי המועדון קיבלו כ-30 הזמנות. בשל הביקוש הגדול, ייתכן שהם יבקשו הזמנות נוספות.

הרכב משוער: סתיו שושן, אריק סאבו, אנטואן קונטה, מיקי סירושטיין, שון גולדברג, דוד קלטינס, קלאודמיר, ז'אורז'יניו, עידן ורד, חן עזרא, איתי שכטר.

בית"ר העבירה לאקאנס הפינית כ-20 אלף יורו עבור שאילתו של פול אדגר עד תום העונה. למועדון יש אופציה לרכוש את כרטיס השחקן של הקשר עד ל-15 לאפריל תמורת כ-80 אלף יורו. בבית"ר יבדקו כיצד אדגר ישתלב עד ינואר ולא מן הנמנע כי יושאל על מנת להתחשל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully