וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: ניצחון 100 לקליבלנד, הקרב על הווילד קארד נמשך

29.9.2017 / 6:50

האינדיאנס שמרו על פסגת ה-AL אחרי 2:5 מול מינסוטה, שמחכה לראות אם תתארח בבוסטון או אצל היאנקיז בווילד קארד. ב-NL: קולורדו מובילה בשני משחקים במאבק על כרטיס הווילד קארד השני מול מילווקי, וושינגטון תארח את הקאבס בפלייאוף

רוברטו פרז גרג אלן קליבלנד אינדיאנס. AP
האינדיאנס נכנסים לפלייאוף עם המון ביטחון/AP

בפעם השלישית בלבד בתולדותיה והראשונה מזה 22 שנים, קליבלנד הגיעה הלילה (בין חמישי לשישי) ל-100 ניצחונות בעונה בודדת. זה קרה אחרי שהאינדיאנס, שזכו מזמן ב-AL מרכז, ניצחו את יריבתם לבית מינסוטה (שתתארח למשחק הווילד קארד ב-3 באוקטובר) 2:5. כעת, לקליבלנד מצפה עוד סדרה אחת לפני סיום העונה הסדירה בערב ראשון ואז היא תיכנס לפלייאוף, שם היא אחת הפייבוריטיות הגדולות לזכות באליפות.

בבית המזרח עדיין יש על מה לשחק. בוסטון קרטעה בימים האחרונים עם שלושה הפסדים בארבעה משחקים, כולל תבוסה ביתית 12:2 ליוסטון הלילה והיאנקיז ניצלו זאת כדי לצמק את הפער מחמישה לשלושה משחקים. למרות זאת, ובעקבות ההפסד הביתי של ניו יורק לטמפה ביי הלילה 9:6, מספר הקסם של הרד סוקס עומד על 1 בלבד והם צפויים לזכות בבית, מה שישלח את היאנקיז לארח את הטווינס בווילד קארד. האסטרוס, שזכו בקלילות במערב, עומדים על 99 ניצחונות ועדיין מקווים לקחת את המקום הראשון בחטיבה כולה מקליבלנד בימים האחרונים של העונה.

ב-NL, הדודג'רס הבטיחו את המאזן הטוב בחטיבה, כאשר ארבעה ניצחונות רצופים הביאו אותם ל-102, שווה לנתון הכי גבוה של הקבוצה מאז המעבר מברוקלין. אם LA תסיים את העונה עם עוד שלושה ניצחונות רצופים בסדרת החוץ מול קולורדו, היא תשווה את כמות השיא לניצחונות בתולדות המועדון, אך הסדרה הזו הרבה יותר חשובה לרוקיז, שמובילים בשני משחקים על מילווקי בקרב על כרטיס הווילד קארד השני והזכות להתארח אצל אריזונה ב-4 באוקטובר. לברוורס יש עוד סדרת חוץ אצל סנט לואיס. מעבר לכך, סדרת הפלייאוף היחידה שכבר נקבעה (תצא לדרך ב-6 באוקטובר) תפגיש את האלופה שיקגו קאבס (שזכתה השבוע בבית המרכז) עם וושינגטון, שתהנה מיתרון הביתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully