וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברק מכה ארבע פעמים: 4 ט"ד לארון רוג'רס, 14:35 לפאקרס על הברס

29.9.2017 / 7:25

גם סערת ברקים שעצרה את המשחק לדקות ארוכות לא הפריע לקוורטרבק של גרין ביי, בעוד מייק גלנון מאבד ארבעה כדורים מנגד. דבנטה אדאמס הובהל לבית החולים בגלל כניסה מכוערת בראשו, אוהדים מחו נגד כריעת השחקנים בהמנון

ג'ורדי נלסון ארון רוג'רס גרין ביי פאקרס. AP
קלי קלות. רוג'רס ונלסון/AP

גרין ביי (1:3) - שיקגו (3:1) 14:35

ארבעה ימים אחרי שעשתה קאמבק גדול בבית מול סינסינטי, גרין ביי נתקלה הפעם בלמבו פילד במשוכה הרבה יותר קלה בדמות הדובים, שגם הם שיחקו הארכה בראשון והפתיעו את פיטסבורג, אך התקשו למצוא מה למכור במשחק החוץ מול היריבה הוותיקה.

אחרי כמה שלטי מחאה ביציעים נגד כריעת השחקנים בהמנון (הפעם כולם עמדו, הרוב בזרועות שלובות), המשחק יצא לדרך ודבנטה אדאמס ורנדל קוב תפסו לשני טאצ'דאונים תוך 50 שניות באמצע הרבע הראשון וקבעו 0:14 מהיר לאורזים, לפני שסערת ברקים מרהיבה גרמה להפסקת המשחק לדקות ארוכות. הקהל התפנה מהיציעים וכאשר חזר, ראה את המחצית מסתיימת עם טאצ'און של ארון ג'ונס שכבר קבע 0:21 וטאצ'דאון מצמק בשניות הסיום של הרבע השני, בחסות קנדל רייט.

דני טרביית'ן שיקגו ברס מתקל את דבנטה אדאמס גרין ביי פאקרס. AP
כניסה מכוערת. טרביית'ן מול אדאמס/AP

גם אחרי ההפסקה לא ניכר שינוי משמעותי, כאשר ג'ורדי נלסון תופס לצמד טאצ'דאונים ומחסל סופית כל עניין במשחק וג'ורדן הווארד רק מצמק שוב, כאשר מוקד תשומת הלב עבר לאדאמס, זאת לאחר שהתופס של הפאקרס ספג כניסה מכוערת של קסדה בקסדה מצד דני טרביית'ן משיקגו, נותר שרוע על הדשא והובהל לבית החולים.

רוג'רס, שבוע וחצי לפני הביקור בדאלאס, סיים את הערב הנינוח שלו עם 179 יארד בלבד, שהספיקו לארבעה טאצ'דאונים. נלסון תפס ל-75 וצמד. גלנון היה איום ונורא: 216 יארד, טאצ'דאון, שני איבודים, שני פאמבלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully