וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדום, אדום, אדום. ירוק

17.11.2002 / 22:25

משחק עונה חם מאוד היה בבלומפילד. 3 שערים, 3 אדומים, 1:2 למכבי חיפה. כרונולוגיה: קטן הבקיע, בלילי ובנאדו הורחקו. יעקובו הרשית פנדל, גם דומב הורחק. בן לוז צימק. השיפוט, איך נאמר, היה תמוה במקצת

מכבי חיפה ניצחה 1:2 את הפועל ת"א בבלומפילד במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל, משחק העונה הראשון בעונת 2002/2003. תוך 23 דקות מתחילת המשחק, הורחקו שלושה שחקנים (בלילי ודומב בהפועל ת"א, בנאדו במכבי חיפה), והובקעו שלושה שערים. חם, חם מאוד היה הערב בבלומפילד ואפשר בהחלט לומר, כי לשיפוט היה חלק גדול באופן התפתחותו של המשחק. כמה מהחלטותיו (הפנדל ושניים מהאדומים) של מאיר לוי נראו, איך נאמר, תמוהות במקצת.

בעקבות ניצחונה, פתחה מכבי חיפה בצמרת הטבלה פער של 6 נקודות על פני מכבי ת"א והפועל ת"א, שבמקומות 3-2 (24 נקודות למכבי חיפה, 18 לתל אביביות).

מחצית ראשונה

המשחק נפתח בשליטה אדומה במרכז השדה. הפועל ת"א תקפה יותר, אבל דווקא הירוקים הרשיתו ראשונים: בדקה השמינית כבש יניב קטן בפצצה אדירה מול השער בערך מקו הרחבה, 0:1 למכבי חיפה.

דקה חלפה והמשחק, שהיה חם מתחילתו, התחמם עוד יותר: פיני בלילי מת"א ביצע עבירה על אוואט. שחקני חיפה התגודדו בכעס סביב בלילי, ובלילי נתן מכה חזקה לפניו של אדורם קייסי, אחרי שנדחף בידי חבורת שחקנים בירוק, שלא נשארו חייבים. התוצאה של ההשתוללות שהתחוללה סמוך לרחבה הירוקה: שני כרטיסים אדומים - אחד לפיני בלילי, אחד לאריק בנאדו. במקרה של בנאדו, נראה כי החלטת השופט מאיר לוי תככב בפינת "רגע של מחלוקת", שכן פשוט לא ברור מדוע ספג הבלם החיפאי את הכרטיס.

המגמה ההתקפית ההדדית נמשכה, כששתי הקבוצות מלקקות את פצעי הפתיחה הסוערת וההרחקות. בדקה ה-17 קיבל יעקובו מסירה מצויינת ודהר לשער. אסי דומב הכשיל אותו כשהוא אחרון בדרך אל השער האדום, והשופט לוי שלף אדום לאסי דומב ופסק על פנדל בהחלטה שנראית אף היא תמוהה במקצת. עבירה לא בטוח שהיתה וגם אם כן, נראה היה כי בוצעה מחוץ לרחבה. יעקובו כבש מהנקודה הלבנה, 0:2 למכבי חיפה.

למרות הפיגור וההרחקות, המארחים לא התייאשו. בן לוז הצליח בדקה ה-23 לצמצם ל-2:1, אחרי שקיבל מסירה מסלים טועמה והצליח לבעוט אחרי שעבר את אג'יפור. המשחק נפתח מחדש.

מחצית שניה

שתי הקבוצות לא ביצעו חילופים בהפסקה עלו למחצית השניה בהרכבים שפתחו את המשחק (מלבד המורחקים, כמובן).

הפועל ת"א עלתה נחושה ובדקות הראשונות של המחצית תקפה יותר וב-9 שחקנים ניסתה להשיג את שער השוויון מול חיפה, שלה, כזכור, 10 שחקנים. בדקה ה-58 ביצע יצחק שום את החילוף הראשון של מכבי חיפה: מיכאל זנדברג נכנס במקום כובש השער הראשון, יניב קטן, שמתח שריר.

דקה 64, חילוף כפוי גם בהפועל ת"א: לאבי כנפו הצעיר, שהיה מהטובים בשורות הפועל ת"א, התכווץ שריר והוצא. במקומו נכנס כפיר אודי. 3 דקות אחר כך ערכה מכבי חיפה חילוף נוסף: גיז'רמו ישראלביץ נכנס במקום ננו פראליה, שלא היה במיטבו, בניסיון של שום לעורר את היכולת ההתקפית הפושרת של קבוצתו.

דקה 74: בן לוז יוצא בהפועל ת"א, במקומו נכנס עמרי אפק. בדקה ה-82 כמעט והצליחה מכבי חיפה לסגור את המשחק, אבל הבעיטה של רוסו פגעה בעמוד שערו של אלימלך. דקה 87 וקשטן מהמר על התקפה ככקלף אחרון: סרגיי קלשצ'נקו נכנס במקום רמי חאליס.

תוספת זמן, חילוף אחרון במכבי חיפה: יעקובו יוצא, ניר סביליה נכנס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים פותחים

המשחק נערך לעיני כ-16 אלף צופים בבלומפילד (כ-11 אלף אוהדים של הפועל ת"א, כ-5,000 של מכבי חיפה). שופט המשחק היה מאיר לוי.

ההרכבים הפותחים:
הפועל ת"א: אלימלך, חאליס, גרשון, דומב, אנטבי, הולמאיי, אבוקסיס, טועמה, לוז, בלילי, כנפו

מכבי חיפה: אוואט, חרזי, בנאדו, אג'יפור, קייסי, ז'אנו, רוסו, פראליה, באדיר, קטן, איגביני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully