וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה על פרישת דווין סמית': "הוא אינו כשיר לשחק"

27.9.2017 / 16:46

אחרי שסיכמו עמו לפרוש, הצהובים הודיעו על פרידה מהשחקן ששירת את המועדון במשך שש שנים. סמית': "אני מצטער לומר שהגוף כבר לא מאפשר לי להמשיך להיות שחקן של מכבי בצורה מקצוענית"

שחקני מכבי תל אביב גל מקל דווין סמית'. ברני ארדוב
פרידה בלית ברירה. דווין סמית'/ברני ארדוב

לאחר שסיכמו עם דווין סמית' על פרישה, מכבי תל אביב הודיעה היום (רביעי) רשמית על עזיבתו של השחקן. על הכוונה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

סמית' יפרוש ממשחק לאחר חוסר הצלחתו לחזור למגרשים ולאור תוצאות הבדיקות שקיים במהלך הקיץ. כפי שפורסם כאן, הצהובים ישלמו לסמית' את מרבית שכרו לאחר שהם יקבלו כספים מהביטוח שיכסו עבורו את רוב שכרו במסגרת הסכם שגובש בין הצדדים. "סמית' פגוע מאוד מהסיטואציה. הוא לא הסכים ללכת לקבוצה אחרת. כבר בעונה שעברה היו גורמים שניסו לשכנע אותו לפרוש והוא שוחח על כך עם לא מעט מקורבים, להם סיפר שהוא פגוע ורוצה להמשיך לשחק. סמית' מבין שאולי כדאי לו לקבל את ההסכם, כך שכולם יהיו מרוצים".

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. ברני ארדוב
אחד מאהובי הקהל הצהוב. דווין סמית' עם האוהדים/ברני ארדוב

בהודעת המועדון נמסר: "סמית' עבר הקיץ תהליך בדיקות מקיף שהסתיים. על פי הממצאים הוא אינו כשיר לשחק כדורסל מקצועני ולכן לא ימשיך בקבוצה. אנחנו רוצים להודות לדווין על תקופתו בקבוצה ומעל לכל, על גביע אירופה מתוק במיוחד. סמית' ללא ספק ייזכר לא רק בזכות היותו שחקן מקצוען ומוכשר, אלא גם בזכות אישיותו יוצאת הדופן, והחיבור שלו למועדון לאוהדים ולמדינה.

סמית' אמר: "למרות שרציתי להמשיך לשחק עבור אוהדי מכבי וללבוש את החולצה הצהובה, אני מצטער לומר שהגוף כבר לא מאפשר לי להמשיך להיות שחקן של מכבי בצורה מקצוענית. אני והמשפחה שלי, בילינו כאן בשש השנים האחרונות, הילדים שלי גדלו כאן וישראל תמיד תהיה חלק מאיתנו וכמובן כך גם מכבי. אני רוצה להודות מעומק הלב לבעלים ולהנהלה שהבינו את המצב שלי והתייחסו אליי כאחד משלהם. אני רוצה לאחל למכבי הצלחה בעונה הקרובה. אני מקווה שהשחקנים ישחקו חזק ויחזירו את ההנאה לכל אוהדי מכבי בכל העולם. יאללה מכבי!".

סמית' בן ה-34 הגיע למכבי תל אביב ב-2011 והיה שותף לזכייה ביורוליג ב-214 וכן לשתי אליפויות ושישה גביעי מדינה. ביורוליג העמיד ממוצע קריירה של 10.8 נקודות למשחק ו-4.9 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully