וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע של אושר: אטלנטה וקנזס סיטי ינסו להישאר מושלמות במחזור ה-4

30.9.2017 / 19:00

שתי קבוצות מגיעות ללא הפסדים לנקודת הרבע של העונה. הפאלקונס יארחו את בפאלו, הצ'יפס מחכים לוושינגטון במאנדיי נייט. קרוליינה אצל הפטריוטס, הראמס בדאלאס, בולטימור נגד פיטסבורג

חוליו ג'ונס מאט ריאן אטלנטה פאלקונס. AP
אטלנטה בדרך ל-0:4? ג'ונס וריאן/AP

הרבע הראשון של העונה ב-NFL יגיע לסיומו השבוע עם המחזור הרביעי. משחקי יום ראשון יתחילו שוב בוומבלי, עם מפגש בין מיאמי לניו אורלינס. בסדרה הראשונה, אטלנטה המושלמת מארחת את בפאלו, הראמס בדאלאס, מינסוטה נגד דטרויט, ניו אינגלנד מחכה לקרוליינה, בולטימור ופיטסבורג בקרב גדול וטנסי יוצאת ליוסטון. בהמשך הערב דנבר פוגשת את אוקלנד ובסאנדיי נייט, אינדיאנפוליס בסיאטל. המחזור יסתיים בארוהד, עם מפגש בין הצ'יפס המושלמים אף הם לוושינגטון.

seperator

מיאמי (1:1) - ניו אורלינס (2:1), 16:30 בוומבלי, METV

דווקא אחרי ניצחון החוץ על הצ'ארג'רס, ג'יי קאטלר והדולפינס היו איומים מול הג'טס החלשים. הם נוסעים כעת ללונדון בתקווה להתאושש, אבל זה לא יהיה פשוט מול הסיינטס, שהפגינו עד כה התקפה לא רעה בכלל והביסו בשבוע שעבר את קרוליינה בחוץ במשחק אותו הם היו חייבים לנצח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ג'יי קאטלר מיאמי דולפינס. AP
אחרי תצוגת הנפל, ג'יי קאטלר מגיע ללונדון/AP

20:00

אטלנטה (0:3) - בפאלו (1:2)

הפאלקונס הם אחת משתי הקבוצות המושלמות האחרונות שנותרו העונה בליגה ונדמה שטראומת הסופרבול חלפה. הם נזקקו להרבה מזל כדי לשמור על המאזן נקי מהפסדים בדטרויט ואחרי ניצחון החוץ הגדול הזה, יגיעו מלאי ביטחון למפגש מול הבילס המפתיעים, ששבו למאזן חיובי בזכות הניצחון המרשים נגד דנבר. ההגנה של בפאלו נראית טוב עד כה, השאלה איך היא תתמודד מול מאט ריאן וחבריו.

קליבלנד (3:0) - סינסינטי (3:0)

הדרבי של אוהיו לא נראה עגום כל כך כבר הרבה זמן. שתי הקבוצות מגיעות בידיעה שזה אחד המשחקים היחידים העונה אותו הן יכולות לנצח. קליבלנד, עם דשון קייזר, מתקשה לשמור על יציבות לאורך משחק שלם. סינסי פשוט חלשה ואפילו יתרון 7:21 בלמבו פילד לא הספיק לה.

דאלאס (1:2) - לוס אנג'לס ראמס (1:2)

משחק מרתק בג'רילנד. הקאובויס התאוששו מהתבוסה בדנבר עם ניצחון יפה באריזונה וכעת חוזרים הביתה, שם ההגנה שלהם הייתה טובה מאוד במחזור הפתיחה נגד הג'איינטס. לוס אנג'לס הצעירה והמבטיחה, עם שון מקביי על הקווים, נחה עשרה ימים מאז המשחק המשוגע מול סן פרנסיסקו ואם תדהים בטקסס, תגיע למשחק הבית נגד סיאטל בראשון הבא כשהיא מלאת ביטחון. ג'ארד גוף, הבחירה 1 בדראפט הקודם, מתחיל להעלות את הרמה העונה.

מינסוטה (1:2) - דטרויט (1:2)

שתי היריבות מה-NFC צפון מקוות לנצל את הגמגום של גרין ביי ולהתמודד על זכייה בבית, אך כרגע גם הן מתקשות לברוח קדימה. הווייקינגס חזרו למאזן חיובי אחרי ניצחון מוחץ נגד טמפה ביי, למרות שהם נאלצים להסתדר עם קייס קינום בתור הקוורטרבק שלהם. הליונס היו קרובים לעקוץ את אטלנטה, אבל גולדן טייט נעצר על קו היארד האחד, מה שגרם להפסד מתסכל מאוד. אם הם לא ייצאו מהדיכאון הזה, הם ימצאו את עצמם לפתע עם מאזן חצוי בלבד למרות פתיחת עונה לא רעה.

מת'יו סטאפורד דטרויט ליונס. AP
איך דטרויט תצא מהאכזבה? סטאפורד/AP

ניו אינגלנד (1:2) - קרוליינה (1:2), FOX

רבים חשבו שהאלופה תשלוט בליגה גם העונה, אבל ניו אינגלנד הפצועה מתקשה מאוד עד כה ורק הופעה הירואית של טום בריידי סידרה לה ניצחון שני ברציפות, עם טאצ'דאון בשניות הסיום בבית מול יוסטון. זה יהיה משחק הבית השלישי של הפאטס העונה, בשחזור סופרבול 38 והפנת'רס יקוו לתוצאה שונה הפעם, אבל למרות שהם במאזן חיובי, הם מגיעים אחרי תבוסה ביתית צורבת מול ניו אורלינס ועם התקפה שמתקשה לייצר יותר מדי מתחילת העונה.

ניו יורק ג'טס (2:1) - ג'קסונוויל (1:2)

סביב הסילונים כבר היו תהיות לגבי מתי והאם הם ינצחו לראשונה העונה, אבל בניו יורק השתיקו את כולם עם תצוגה עוצמתית על חשבון מיאמי, בעיקר ברמה ההגנתית. כעת הם מקבלים למשחק ביתי את הג'אגס העייפים, שאומנם הרשימו מאוד בעצמם עם ה-7:44 הענק על בולטימור בוומבלי, אך נאלצו לחצות את האוקיינוס והחליטו לוותר על שבוע החופש שלהם אחרי משחק בלונדון. אם ניו יורק תצליח להתגבר על ההגנה הנהדרת שמנגד, היא עוד יכולה להשיג ניצחון שני ברציפות.

בולטימור (1:2) - פיטסבורג (1:2), METV

השתיים שירוצו גם העונה בצמרת ה-AFC צפון נפגשות לקרב הראשון ביניהן ב-2017. הרייבנס שבו מלונדון מוכים וחבולים אחרי תבוסה משפילה וגם הם, כמו ג'קסונוויל, החליטו לשמור את שבוע החופש להמשך. גם פיטסבורג הפסידה בשבוע שעבר אחרי משחק מתיש, בהארכה בשיקגו, משחק אותו אסור היה לה לשמוט. לכן, צפו למאבק עיקש מצד שתי היריבות הללו, כאשר בולטימור תחפש ניצחון ביתי חמישי ברציפות על הסטילרס.

יוסטון (2:1) - טנסי (1:2)

דשון ווטסון נראה חד ובוגר והטקסאנס היו רחוקים שניות ספורות מניצחון יוקרתי בפוקסבורו, אך שוב הפסידו לניו אינגלנד. למרות יכולת מעודדת בשבועיים האחרונים, הקבוצה של ביל אובריאן במאזן שלילי וכדי לא לאפשר לטייטאנס לברוח, יוסטון חייבת ניצחון ביתי כאן. טנסי כבר עם שני ניצחונות רצופים, כאשר בשני המשחקים הללו היא שמה 70 נקודות. ההתקפה מתקתקת וגם הגנת הברזל של סיאטל חוותה זאת על בשרה. ההגנה של יוסטון, הקשוחה לא פחות, תחפש פתרונות למרקוס מריוטה ודימרקו מארי.

ג'יי ג'יי וואט שחקן יוסטון טקסאנס. רויטרס
וואט והטקסאנס מגיעים אחרי הפספוס בפוקסבורו/רויטרס

23:05-23:25:

אריזונה (2:1) - סן פרנסיסקו (3:0)

משחק לא קל לצפייה מצפה במדבר, בין שתיים מהקבוצות החלשות בליגה העונה. הקארדס התקשו שוב לייצר נקודות והפסידו במאנדיי נייט בבית מול דאלאס, כך שהם גם מגיעים אחרי שבוע קצר. הניינרס דווקא נחו שבוע וחצי, מאז ההפסד הפרוע לראמס. קייל שנאהאן ממשיך לחפש ניצחון בכורה כמאמן ראשי.

לוס אנג'לס צ'ארג'רס (3:0) - פילדלפיה (1:2), METV

עוד קבוצה נטולת ניצחון היא זו שעשתה השנה את המעבר צפונה לעיר המלאכים. האצטדיון הקטן בקרסון לא מספק לצ'ארג'רס את הביתיות הרצויה ואף אחד מחלקי הקבוצה לא מתפקד בצורה מושלמת, כך שההפסדים נערמים. פילדלפיה תנסה לעשות מה שקנזס סיטי עשתה בלוס אנג'לס בראשון שעבר ולהיות דומיננטית מהפתיחה. היא תחצה את היבשת אחרי ניצחון דרמטי על הג'איינטס, עם השער המכריע מ-61 יארד.

טמפה ביי (1:1) - ניו יורק ג'איינטס (3:0)

הבאקס מקווים להיות הפתעת העונה, אבל אם יציגו נפילות כמו זו שהייתה להם במחזור הקודם במינסוטה, זה פשוט לא יקרה. טמפה ביי הייתה רעה מאוד במשחק הזה והיא חוזרת הביתה למפגש מול הענקים, שעשו מהפך גדול בפילדלפיה, קיבלו בחזרה את אודל בקהאם ג'וניור במיטבו ועדיין, הצליחו להפסיד גם את זה ולראות איך העונה שלהם מתחילה להיגמר כבר בספטמבר.

דנבר (1:2) - אוקלנד (1:2), FOX

משחק גדול שיכול להיות לא רק בעל השלכות למיקום בתוך ה-AFC מערב, אלא גם למיקום בחטיבה כולה לקראת מאבקי הפלייאוף. הברונקוס, אחרי שבועיים מוצלחים, נפלו לחלוטין בבפאלו וסיפקו תצוגת פוטבול מאכזבת. הריידרס היו גרועים לא פחות בסאנדיי נייט ונעלמו בוושינגטון, כך ששתי הקבוצות מגיעות במצב רוח לא ממש חיובי ויודעות שהן זקוקות לניצחון במסגרת המרדף אחר הצ'יפס. אוקלנד ניצחה בדנבר רק פעם אחת בחמשת ביקוריה האחרונים.

שחקני אוקלנד ריידרס חליל מאק, דרק קאר. D. Ross Cameron, AP
הריידרס נראו רע מאוד במחזור האחרון/AP, D. Ross Cameron

סיאטל (2:1) - אינדיאנפוליס (2:1), בין ראשון לשני, 3:30, FOX וספורט 5

הסיהוקס רגילים לפתוח את העונה בעצלתיים, כך שאין יותר מדי מה להתרגש מהמאזן השלילי שלהם, אבל כמובן שיש כמה נורות אזהרה שכבר דולקות. ההגנה, שהייתה אמורה להיות עילאית, חטפה 33 נקודות מטנסי וקו ההתקפה שוב לא מסוגל לשמור על ראסל ווילסון, שכל מהלך שלו הוא פוטנציאל לפציעה. לפחות מול אינדי בבית, סיאטל אמורה להסתדר. הקולטס אומנם מגיעים אחרי ניצחון ראשון תחת ג'קובי בריסט, אבל גם הוא הגיע בקושי, בבית מול קליבלנד החלשה ואחרי שיתרון גדול כמעט הלך לאיבוד.

קנזס סיטי (0:3) - וושינגטון (1:2), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

משבוע לשבוע, הצ'יפס נראים כמו הדבר האמיתי. זה כבר לא רק הניצחון המפתיע על ניו אינגלנד, אלא רצף של משחקים טובים ודומיננטים, בהם הקבוצה של אנדי ריד פשוט שולטת על יריבתה. האחרון היה בלוס אנג'לס נגד הצ'ארג'רס ובמאנדיי נייט בארוהד, קארים האנט הסנסציוני וחבריו ינסו לשמור על המומנטום. הרדסקינס מגיעים אחרי שני ניצחונות רצופים בעצמם והנוקאאוט שנתנו לאוקלנד יכול להביא אותם מעודדים למפגש הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully