וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עייפות ומרוצות? גרין ביי ושיקגו פותחות את המחזור הרביעי

28.9.2017 / 9:00

שתי היריבות הוותיקות, שמחזיקות במאזן זהה במפגשים ביניהן (94:6:94) יוציאו לדרך את המחזור ב-NFL, כמה ימים בלבד אחרי ששתיהן ניצחו בהארכה. ארון רוג'רס ימשיך לשלוט על הדובים?

ארון רוג'רס גרין ביי פאקרס. Ron Jenkins, AP
שולט בבירור מול הברס. רוג'רס/AP, Ron Jenkins

גרין ביי (1:2) - שיקגו (2:1), בין חמישי לשישי, 3:25

המחזור הרביעי ייצא לדרך בלמבו פילד עם מפגש בין שתי יריבות ותיקות מה-NFC צפון, שמגיעות להתמודדות הזו לא רק אחרי ששתיהן נאלצו לשחק הארכות ביום ראשון החולף, אלא גם כשהן פצועות וחבולות בצורה בעייתית.

האורזים חזרו בקושי רב מפיגור ביתי של 21:7 מול סינסינטי החלשה לניצחון בהארכה, כאשר ארון רוג'רס מתאושש מפיק סיקס לא אופייני ומוביל קאמבק עם דרייב משווה בשניות הסיום ודרייב מכריע בתוספת הזמן. למרות הניצחון הזה, גרין ביי רחוקה מלהרשים כרגע ומנסה לחזק את קו ההתקפה הרעוע שלה. אחרי המשחק מול הברס, מצפים לה ביקורים בדאלאס ומינסוטה, כך שהיא חייבת לשמור כאן על הביתיות.

גם הדובים מגיעים אחרי ניצחון בהארכה והם הפתיעו את פיטסבורג במשחק משונה, שכלל את המהלך הביזארי של מרקוס קופר לפני ההפסקה והסתיים עם מהלך נהדר של טאריק כהן, שסידר את הטאצ'דאון המנצח. מייק גלנון רחוק מלהבריק בתור הקוורטרבק של שיקגו, אבל נראה שלפחות בינתיים הוא ישמור על מקומו, בעוד הבחירה 2 בדראפט מיטשל טרוביסקי ימשיך לצפות מהספסל.

ההיסטוריה מראה שוויון מוחלט בין שתי הקבוצות הללו, כאשר כל אחת ניצחה 94 מפגשים ועוד שישה הסתיימו בתיקו. בשנים האחרונות ידה של גרין ביי על העליונה בבירור והיא ניצחה ב-12 מ-14 המפגשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully