וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד? דאק! הקאובויס ניצחו באריזונה 17:28 בסיום המחזור השלישי

26.9.2017 / 6:50

אחרי שבוע סוער בין שחקני ה-NFL לנשיא ארצות הברית, אפשר לחזור להתרכז בפוטבול: דאלאס התאוששה מהתבוסה בדנבר עם ניצחון במדבר, שהחזיר אותה למאזן חיובי במשחק שנעל את המחזור השלישי. דאק פרסקוט מסר לשני טאצ'דאונים ורץ לאחד נוסף

דאק פרסקוט דאלאס קאובויס. AP
הקאובויס שוב בעניינים. פרסקוט/AP

אריזונה (2:1) - דאלאס (1:2) 28:17

המחזור השלישי ב-NFL, אחד הסוערים שידעה הליגה, בטח שבשנים האחרונות, הגיע הלילה (בין שני לשלישי) לסיומו עם ניצחון של הקאובויס במדבר, ניצחון שהחזיר אותם למאזן חיובי והשכיח במעט את המפלה בדנבר בשבוע שעבר. הקבוצה של ברוס אריאנס לעומת זאת, ממשיכה להראות רע מאוד התקפית וגם לארי פיצג'רלד לא יכול להציל אותה לבדו.

הקארדס דווקא פתחו טוב, עלו ליתרון מטאצ'דאון מהיר של ג'ארון בראון ושמרו על הקאובויס בלי נקודות עד לרגעי הסיום של המחצית הראשונה. אלא שאריזונה לא הצליחה בעצמה לייצר עוד נקודות ולבסוף דאק פרסקוט איזן בריצה לאנדזון, כאשר ברבע השלישי הוא מוצא את דז בריאנט לטאצ'דאון שהשלים מהפך.

פיצג'רלד עוד קבע שוויון בסוף הרבע השלישי עם טאצ'דאון משלו, אך שלוש דקות בתוך הרבע האחרון מצא פרסקוט את ברייס באטלר ל-37 יארד וטאצ'דאון וחמש דקות לסיום הבטיח אזיקייל אליוט את הניצחון עם ריצה פנימה, כאשר גם תפיסה משוגעת של פיצג'רלד לא עוזרת למארחים.

דאק פרסקוט מסר ל-183 יארד בלבד, אך כן סיפק צמד טאצ'דאונים באוויר ואחד בריצה. אליוט רץ ל-80 יארד ומצא את האנדזון פעם אחת. קרסון פאלמר הגיע ל-325 יארד וצמד טאצ'דאונים, אך גם חטף שישה סאקים, שלושה מהם של דמרקוס לורנס הנהדר. 149 יארד וטאצ'דאון לפיצג'רלד הבלתי נגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully