וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: הדודג'רס זכו ב-NL מערב בפעם החמישית ברציפות

23.9.2017 / 9:50

הקבוצה מעיר המלאכים המשיכה את שליטתה בבית, קודי בלינגר שבר שיא הומראנים לרוקי בחטיבה. בוסטון בפלייאוף ומתקרבת לזכייה ב-AL מזרח, הקאבס על סף זכייה ב-NL מרכז

שחקני לוס אנג'לס דודג'רס חוגגים. AP
חגיגה שגרתית ב-LA/AP

בפעם החמישית ברציפות, לוס אנג'לס דודג'רס זכתה הלילה (בין שישי לשבת) בבית ה-NL מערב. הקבוצה מעיר המלאכים חגגה אחרי 2:4 על סן פרנסיסקו, כאשר הרוקי הסנסציוני קודי בלינגר שובר את שיא ההומראנים לרוקי בנשיונאל ליג, עם ה-39 שלו. עבור הדודג'רס הניצחון הלילה היה ה-98 שלהם העונה ואם לא יקרה משהו יוצא דופן בשבוע האחרון לפני הפלייאוף, הם יסיימו עם המאזן הטוב ביותר בחטיבה ויפגשו את מנצחת הווילד קארד.

בעוד וושינגטון כבר זכתה מזמן בבית המזרח והקאבס ביתרון חמישה משחקים בבית המרכז, למרות פייט לא רע בכלל של סנט לואיס בשבועיים האחרונים, הרי שבווילד קארד מתנהל קרב עיקש. אריזונה תהיה שם, עם הכרטיס הראשון והביתיות ומי שתגיע למדבר תהיה אחת מבין השלוש: קולורדו, שכרגע מחזיקה בכרטיס השני, הקרדינלס, שנמצאים בפיגור משחק וחצי או מילווקי, שנמצאת שני משחקים מאחורי הברוורס.

באמריקן ליג, קליבלנד (מרכז) ויוסטון (מערב) זכו כבר בבתים שלהן ובוסטון, שמובילה בארבעה משחקים על היאנקיז אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, בדרך הנכונה לזכייה במזרח. הרד סוקס הבטיחו השבוע מקום בפלייאוף ויהיו שם שנה שנייה ברציפות לראשונה מאז 2007-2009. גם הווילד קארד נראה כי סגור, כאשר היאנקיז יהיו שם (ביתרון 9 משחקים על טקסס והאיינג'לס) ומינסוטה מתקרבת אף היא למטרה (3.5 משחקים מעל הריינג'רס והאיינג'לס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully