וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה פותחים מחזור: הראמס ניצחו 39:41 פרוע בסן פרנסיסקו

22.9.2017 / 7:03

אחרי הרבה תלונות על משחקי ליל חמישי, קיבלנו משחק נהדר במפרץ. ג'ארד גוף מסר לשלושה טאצ'דאונים, טוד גרלי וסמי ווטקינס כיכבו והניינרס כמעט השלימו קאמבק אדיר, אך נותרו ללא ניצחון

טוד גרלי לוס אנג'לס ראמס. AP
איזה משחק. גרלי בורח להגנת הניינרס/AP

סן פרנסיסקו (3:0) - לוס אנג'לס ראמס (1:2) 41:39

הציפיות ממשחקי ליל חמישי נמוכות בדרך כלל, בטח כאשר הניינרס והראמס נפגשים, אבל דווקא הלילה (בין חמישי לשישי) זכינו לאחד המשחקים המהנים של העונה, שהסתיים בתום דרמה גדולה ושיא נקודות משותף למשחק ליל חמישי בתולדות הליגה - 80.

לוס אנג'לס כבר הוכיחה במחזור הפתיחה מול אינדיאנפוליס שהיא מסוגלת לייצר נקודות, מה שממש אי אפשר היה לומר על המארחים, שעד למשחק הלילה לא השיגו טאצ'דאון מתחילת העונה.

האקשן התחיל מהרגע הראשון, כאשר המסירה הראשונה של בריאן הוייר נחטפה וטוד גרלי מיד הפך אותה לטאצ'דאון קל. סן פרנסיסקו לא ויתרה ודרייב ארוך שלה הסתיים בריצה של הוייר לאנדזון, אך גם בדרייב הבא הראמס השיגו טאצ'דאון, הפעם כאשר ג'ארד גוף מצא את גרלי במקום הנכון. הניינרס קיוו להשוות שוב, אך פימבלו את הכדור ולוס אנג'לס רשמה שער שדה. סן פרנסיסקו ענתה בשניים משלה ו-49 שניות להפסקה גרלי השלים שלושער, עם עוד ריצה לאנדזון, שקבעה 13:24 בתום שני רבעים.

לוס אנג'לס פתחה את המחצית השנייה עם שער שדה ומשם הקצב עלה, כאשר כל ארבעת הדרייבים הבאים מסתיימים בטאצ'דאונים, שניים לכל צד. קרלוס הייד צימק ל-27:20, אך גוף מצא את סמי ווטקינס והיתרון חזר ל-14. גארט סלק תפס לטאצ'דאון וסן פרנסיסקו החטיאה את בעיטת הבונוס, מה שעלה לה ביוקר בסיום המשחק ואם לא די בכך, גוף את ווטקינס השיגו טאצ'דאון נוסף, שקבע 26:41 מבטיח. אלא שדווקא שם, LA איבדה את הראש. פייר גרסון תפס פצצה של הוייר ל-59 יארד וטרנט טיילור ניצל זאת וצימק עם טאצ'דאון, חמש דקות לסוף, למינוס שמונה. הראמס ניסו להחזיר את בעיטת הפתיחה, איבדו את הכדור ואחרי דרייב דרמטי, קרלוס הייד מצא את האנדזון, אך המרת שתי הנקודות (שסן פרנסיסקו הייתה חייבת בגלל אותה החטאת בעיטת בונוס), כשלה.

למרות זאת, הניינרס קיבלו עוד צ'אנס, אחרי שהשתלטו על האונסייד קיק, אך הפעם שריקה משונה של השופטים לעבירת תוקף וסאק של ארון דונלד סגרו את המשחק.

אז מה היה לנו? 292 יארד ושלושה טאצ'דאונים לגוף, שמתחיל להראות טוב. רוברט וודס תפס ל-108 יארד, ווטקינס ל-106 וצמד, אך סיים עם זעזוע מוח כנראה. גרלי רץ ל-113 וצמד על הקרקע וגם תפס לטאצ'דאון. בריאן הוייר מנגד, רשם 332 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד בפתיחה. פייר גרסון תפס ל-142 יארד, הייד רץ ל-84 וצמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully