וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: אם נמשיך בדרך הזאת נגיע למעלה

17.11.2002 / 10:40

מאמן מכבי פ"ת על התיקו 1:1 אתמול מול הפועל ב"ש. עמוס לוזון, נשיא מכבי פ"ת: היינו פראיירים. לופא קדוש: שיחקנו על תוצאה. סתיו אלימלך: אחד המשחקים הכי פחות טובים שלנו

בתום משחק התיקו 1:1 בין מכבי פ"ת להפועל ב"ש, שני הצדדים נשמעו מאוכזבים. בפ"ת, שאירחה את המשחק, האכזבה היתה מכך שהקבוצה אמנם הצליחה להשוות, שלטה, אך לא הפכה לחלוטין את תוצאת המשחק. מנגד, בב"ש כעסו על כך ששמטו את היתרון 18 דקות לסיום המשחק.

גיא לוזון, מאמן מכבי פ"ת: "אנחנו יכולים להיות גאים בבחורים. התוצאה מאכזבת, אבל מה שמעניין אותי לא פחות היא הדרך, ואם נמשיך בדרך הזאת נגיע למעלה" (ידיעות).

עמוס לוזון, נשיא מכבי פ"ת: "היינו פרייארים שלא ניצחנו" (ידיעות).

לופא קדוש, מאמן הפועל ב"ש: "באנו אחרי תיקו בחוץ והפסד בבית להפועל ת"א, רצינו לשנות את המצב, כי בכל זאת אנחנו נמצאים בצמרת. שיחקנו על תוצאה מול קבוצה שמשחקת טוב בתקופה האחרונה. הובלנו במהלך המשחק ויכולנו גם לנצח, אבל לא היינו מספיק טובים במתפרצות שלנו" (ידיעות).

רמי אבו לאבן, שהורחק מהמשחק: "ההרחקה הגיעה לעידן ולא לי. מחיתי בפני השופט, אבל הוא הוציא לי את הצהוב השני ולא לעידן" (ידיעות).

סתיו אלימלך: "אני מאוכזב מזה שספגנו שער שוויון, אבל אם להיות הוגנים, זה היה אחד המשחקים הכי פחות טובים שלנו. אם לקחנו נקודה פה, אז אנחנו בדרך הנכונה" (מעריב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully