וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלב ההוכחות: שמונה קבוצות במאזן 0:2 ינסו לנצח במחזור השלישי

23.9.2017 / 10:00

הליונס שפתחו את העונה טוב יארחו את הפאלקונס וינסו להוכיח שהם יכולים להגיע רחוק. ניו אינגלנד מחכה ליוסטון, טנסי מול סיאטל, אוקלנד יוצאת לוושינגטון בסאנדיי נייט. בוומבלי: ג'קסונוויל - בולטימור

מת'יו סטאפורד דטרויט ליונס. AP
דטרויט יכולה להשיג ניצחון מרשים? סטאפורד/AP

המחזור השלישי ב-NFL יימשך במלוא המרץ ביום ראשון, כאשר המשחקים יצאו לדרך בלונדון עם מפגש בין ג'קסונוויל לבולטימור. בהמשך, דנבר אצל בפאלו, פיטסבורג בשיקגו, דטרויט מול אטלנטה במשחק מרתק, ניו אינגלנד מחכה ליוסטון והג'איינטס מגיעים לפילי. בסדרה המאוחרת, טנסי פוגשת את סיאטל ובסאנדיי נייט, אוקלנד מתארחת אצל וושינגטון. המחזור יינעל בליל שני, עם מפגש בין אריזונה לדאלאס.

seperator

ג'קסונוויל (1:1) - בולטימור (0:2), 16:30 בוומבלי

משחק ראשון בלונדון העונה. הג'אגס פתחו מצוין עם ניצחון ביוסטון, אך חזרו לסורם והובסו בבית במחזור הקודם. אצל העורבים לעומת זאת, ההגנה עובדת מצוין כבר שני מחזורים והם יודעים שכל ניצחון חשוב בקרב מול פיטסבורג, כך שמשחק חוץ שעל הנייר הפך ליותר פשוט יכול להיות מתנה. ג'קסונוויל במאזן 2:2 בלונדון עד היום, בעוד שעבור בולטימור מדובר בביקור בכורה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אצטדיון וומבלי לפני המשחק בין אטלנטה פאלקונס דטרויט ליונס. Nicky Hayes, AP
הפוטבול חוזר לוומבלי/AP, Nicky Hayes

20:00

בפאלו (1:1) - דנבר (0:2)

הבילס מתקשים מאוד עד כה בהתקפה ואחרי שצלחו את המפגש מול הג'טס, הם נעצרו על שלוש נקודות בלבד אצל קרוליינה והפסידו. כעת מצפים להם שני משחקים קשים מאוד, תחילה זה ובשבוע הבא באטלנטה. דנבר נראתה נהדר מול דאלאס בראשון שעבר, כאשר לא רק ההגנה המבריקה משתקת את אזיקייל אליוט, אלא גם ההתקפה באה לעבוד. האם טרבור סימיאן יוביל את הברונקוס ל-0:3?

שיקגו (2:0) - פיטסבורג (0:2)

הדובים ידעו שהם יהיו אחת מנמושות הליגה כבר השנה, אבל אחרי כמעט ניצחון מפתיע על אטלנטה, הם גילו כמה קשה זה הולך להיות והובסו בטמפה ביי עם עוד תצוגת נפל של מייק גלנון, אשר הקולות להחלפתו במיטשל טרובינסקי רק גוברים. הסטילרס בשלהם והביסו בקלות את מינסוטה. במחזור הבא הם בבולטימור וישמחו להגיע לשם עם מאזן מושלם. זה גם מה שאמור לקרות.

דטרויט (0:2) - אטלנטה (0:2)

משחק נהדר בעיר המכוניות. הליונס פתחו את העונה ברגל ימין ואחרי קאמבק מאוחר מול אריזונה, לא התקשו לעבור גם את הג'איינטס בחוץ. הלו"ז של דטרויט לא קל, אבל ניצחון על סגנית האלופה ייתן הרבה דחיפה. ה-MVP מאט ריאן לא מראה עד כה סימני טראומה מהסופרבול והבזים הביסו את גרין ביי עם תצוגה משכנעת, כך שיש להם סיכוי מצוין לנצח גם כאן.

אינדיאנפוליס (2:0) - קליבלנד (2:0)

וממשחק מעולה, לאחד המשחקים האיומים שה-NFL יכולה לספק בימים אלה. לא נרחיב יותר מדי. כל מה שצריך לדעת זה שיכול להיות שנקבל את ג'קובי בריסט מול קווין הוגאן ושמישהי לפחות תצא מכאן עם ניצחון, אולי.

ג'קובי בריסט אינדיאנפוליס קולטס. AP
זה לא יהיה פשוט לצפייה. בריסט/AP

מינסוטה (1:1) - טמפה ביי (0:1)

בלי סם ברדפורד, הווייקינגס לא ממש יכולים להסתדר, כפי שהוכח עם ההפסד לפיטסבורג, בו קייס קינום לא ממש מצא את עצמו. ברדפורד שוב יהיה בחוץ ולא ברור מתי יחזור ובכל מקרה, למינסוטה יהיה קשה נגד הבאקס המבטיחים, שפתחו בסערה על חשבון שיקגו ומאמינים שזו יכולה להיות העונה שלהם.

ניו אינגלנד (1:1) - יוסטון (1:1), METV

שתי הקבוצות נפגשו בעונה שעברה בסיבוב השני של הפלייאוף והפאטס אומנם יצאו עם ניצחון בדרך לאליפות, אבל התקשו למשך דקות ארוכות מול הגנת הטקסאנס האדירה. ההגנה הזו עזרה ליוסטון להתאושש מההשפלה הביתית נגד ג'קסונוויל ולנצח בסינסינטי במשחק מכוער בחמישי שעבר. לטקסאנס היו עשרה ימי מנוחה, אבל מנגד גם האלופה נראתה טרייה ודרוכה הרבה יותר ושכחה מההפסד הביתי בערב הפתיחה עם תצוגת על של טום בריידי על חשבון הסיינטס. ביל אובריאן פוגש את הקבוצה בה עבד בעבר וינסה להפתיע ולהנחיל לפאטס עוד הפסד בית.

ניו יורק ג'טס (2:0) - מיאמי (0:1)

הסילונים יהיו גם העונה בקרקעית הליגה והם חוזרים הביתה אחרי תבוסה באוקלנד, למפגש מול יריבה מה-AFC מזרח. מיאמי וג'יי קאטלר יצאו מלוס אנג'לס עם ניצחון דרמטי על הצ'ארג'רס ולפחות כרגע מובילים את הבית. עכשיו הם ינסו לנצח את ניו יורק בפעם השלישית ברציפות.

פילדלפיה (1:1) - ניו יורק ג'איינטס (2:0), FOX

עוד משחק בתוך הבית, הפעם ב-NFC מזרח. האיגלס מגיעים אחרי שני משחקי חוץ, האחרון שבהם הפסד מאכזב בקנזס סיטי והם ינסו לשוב למאזן חיובי מול אחת מאכזבות העונה עד כה. הג'י-מן נראים מפורקים לחלוטין, לא מסוגלים לייצר נקודות וסופגים ביקורת עזה מבית. אולי דווקא כאן הם יתעלו אך זה לא יהיה קל מול יריבה שניצחה בחמישה מששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

קרוליינה (0:2) - ניו אורלינס (2:0)

שתי היריבות מה-NFC דרום פונות לכיוונים שונים העונה. הפנת'רס נראים כמי שהתאוששו מטראומת הפוסט-סופרבול של העונה שעברה והם שוב מנצחים, בעיקר בזכות הגנת ברזל שספגה שלוש נקודות בכל אחד משני המשחקים הראשונים. ההגנה לעומת זאת, פוגעת קשות בקדושים העונה ולראייה, התבוסה הביתית לטום בריידי והפטריוטס ביום ראשון. הם ניצחו בקרוליינה רק פעם אחת בחמש השנים האחרונות.

דיון לואיס ניו אינגלנד פטריוטס מול יוסטון טקסאנס. AP
בעונה שעברה הפאטס ניצחו בפלייאוף/AP

23:05-23:25

טנסי (1:1) - סיאטל (1:1), 5+ לייב

הטייטאנס מקווים להיות אחת מההפתעות הנעימות של 2017 ולאחר שבמחזור הראשון קיבלו שיעור מאוקלנד, הם נראו הרבה יותר טוב בג'קסונוויל ומגיעים במצב רוח חיובי ועם מרקוס מריוטה חד. זה בדיוק מה שהוא יצטרך להיות כדי להתמודד נגד ההגנה המפחידה של הסיהוקס, שספגה עד כה רק 26 נקודות בשני המשחקים הראשונים של העונה. ההתקפה של סיאטל לעומת זאת, שמה רק 21 נקודות והיא חייבת להשתפר בדחיפות.

גרין ביי (1:1) - סינסינטי (2:0), METV

האורזים מפגינים שינויים בולטים ביכולת בין משחקי הבית למשחקי החוץ. בלמבו, שם ישחקו השבוע, הם ניצחו את סיאטל. בדרכים לעומת זאת, חטפו מאטלנטה. אצל הבנגאלס מנגד, לא משנה איפה משחקים, אין הרבה מה להציע. סינסי הפסידה עד כה פעמיים בבית, עם 0 ו-9 נקודות והיא אבודה לחלוטין, כך שהביקור בוויסקונסין לא נראה מבטיח עבורה.

לוס אנג'לס צ'ארג'רס (2:0) - קנזס סיטי (0:2), FOX

הצ'ארג'רס, כמו הצ'ארג'רס, ממשיכים להפסיד משחקים צמודים, לא משנה איזו עיר הם מייצגים. הבועט הצעיר ממוצא קוריאני, יאנגהו קו, כבר החמיץ שתי בעיטות מכריעות ואם לא יתעורר, יאבד את מקומו. הצ'יפס, שהוציאו את העונה לדרך עם שואו בפוקסבורו, אומנם נראו קצת פחות טוב בבית נגד פילי, אך ידעו לצאת גם משם עם הניצחון וימשיכו את הקרב ב-AFC מערב מול דנבר ואוקלנד.

קארים האנט קנזס סיטי צ'יפס. AP
האנט והצ'יפס יעלו ל-0:3?/AP

וושינגטון (1:1) - אוקלנד (0:2), בין ראשון לשני, 3:30, ספורט 5 ו-HD ו-FOX

אותה אוקלנד תעשה את הדרך הארוכה לבירה, למשחק של ליל ראשון. וושינגטון הפסידה בבית העונה, וניצחה דווקא בלוס אנג'לס בשבוע שעבר, כאשר קירק קאזינס ינסה להתגבר על ההגנה החזקה של הריידרס, בעוד דרק קאר יראה מולו את ג'וש נורמן. הריידרס נראים נפלא גם העונה והם שוב מועמדים ללכת כל הדרך, כאשר מה שיכריע בעיקר זו הבריאות. הם זקוקים לכל ניצחון בקרב הקשוח שמסתמן בבית המערב.

אריזונה (1:1) - דאלאס (1:1), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

המחזור יגיע לסיומו במדבר, שם ההתקפה המתוסכלת של הקרדינלס, שרואה איך קרסון פאלמר הולך ודועך, תפגוש את ההתקפה המתוסכלת לא פחות של הקאובויס, שפשוט לא מצליחים למצות את הפוטנציאל. אזיקייל אליוט מגיע אחרי שבוע ארוך, בו שמע על איך הוא לא התאמץ בתבוסה לדנבר ויהיה מעניין לראות איך הוא יחזור לעצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully