וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייקוב נג'וקו היה מעורב בתאונת דרכים ונזרק מהפועל פתח תקוה

19.9.2017 / 21:39

החלוץ הפרובלמטי לקח ללא רשות רכב של המועדון שלא היה מבוטח, התנגש בעמוד וברח מבלי שדיווח לראשי הקבוצה. דורון גלנט החליט לשחרר את השחקן שנזרק גם מהפועל רמת גן בנסיבות דומות

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: רכבו הנטוש של נג'וקו

שחקן עירוני קרית שמונה ג'ייקוב נג'וקו. אדריאן הרבשטיין
תקרית מביכה. ג'ייקוב נג'וקו/אדריאן הרבשטיין

קשר הפועל פתח תקוה, ג'ייקוב נג'וקו, היה מעורב הלילה (שלישי) בתאונת דרכים. השחקן לקח ללא אישור את רכבו של אחד משחקני קבוצתו עמו גר בדירה ויצא לנסיעה על אף שידע כי אין ביטוח על הרכב. נג'וקו עבר תאונה בדרך ללא נפגעים, ככל הנראה התנגש בעמוד, כאשר הרכב עצמו ניזוק קשות. במקום להודיע למועדון, השחקן נטש את הרכב וחזר בריצה הביתה.

בעקבות האירוע השחקן נזרק מהקבוצה ויעזוב את הארץ. בפתח תקוה שמחים להיפטר מהחלוץ, כאשר זאת לא עבירת המשמעת הראשונה של השחקן בקבוצה. למעשה, הוא הגיע לאחר שנזרק מהפועל רמת גן עקב עבירות משמעת, ביניהן צעקות אל עבר המאמן אריק בנאדו ושבירת דלת.

נג'וקו עשה חצי עונה מצוינת בבית"ר תל אביב\רמלה בעונה שעברה ובעקבותיה עבר לקרית שמונה. הוא לא מצא את מקומו בקרית שמונה והושאל בקיץ לרמת גן ולאחר מכן לפתח תקוה. מדובר בשחקן מאוד מוכשר שניבאו לו הצלחה גדולה בישראל אך כנראה שהאישיות ההרסנית שלו מסיימת את הקריירה שלו בישראל. נג'וקו כבר שיחק בשתי קבוצות השנה ולא יוכל לשחק בקבוצה שלישית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'ייקוב נג'וקו הפועל פתח תקוה.
כך השאיר נג'וקו את הרכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully