וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקחו את זה אישית: דו"ח המשחק המרכזי

19.9.2017 / 16:25

מכבי נתניה שלטה בדריבלים ובתיקולים וסיכנה יותר את השער, אבל בסופו של דבר נכנעה למכבי תל אביב בגלל היכולת האישית של שחקני סגנית האלופה. על פי דו"ח המשחק המרכזי של שון שמילוביץ' מ"סקורר", לקרויף ולשחקניו אין עדיין סיבות לשמוח

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

כיאה למשחק המרכזי, קיבלנו אמש בנתניה הצגת כדורגל נוספת, תוצרת ליגת העל. אווירה נהדרת, קצב גבוה, מהפך ושערים מטורפים. לרגע היה אפשר לחשוב שאנו צופים במשחק כדורגל מאחת הליגות הבכירות באירופה.

מכבי תל אביב המשיכה את המגמה מהמשחק במחזור הקודם נגד בני סכנין, לאיים על השער ממרחק. אמש היא השיגה שלוש נקודות יקרות בזכות הניסיונות הללו. מכבי נתניה החזיקה בכדור ואיימה על השער יותר מהיריבה. היא מסרה פי שלוש יותר מסירות מפתח מסגנית האלופה ורשמה אחוזי הצלחה גבוהים יותר בפרמטרים כמו דריבלים ותיקולים.

עוד סטטיסטיקות ונתונים מרשימים - באתר סקורר

אלחסן קייטה שחקן מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
אלחסן קייטה ומכבי נתניה איימו יותר, אבל זה לא הספיק/יוסי ציפקיס

אך אמש, מה שהכריע את המשחק הייתה איכות השחקנים. שלושת השערים שכבשה מכבי תל אביב הם תוצר של יכולת אישית גבוהה. בנוסף, דני עמוס וויקי כחלון לא יוצאים נקיים משני השערים הראשונים שספגה קבוצתם. ואם מדברים על איכות, אפשר גם לציין מספר הצלות מרשימות של השוער, פרדראג ראייקוביץ', שמנעו מנתניה לכבוש שערים נוספים.

לאחר מחצית ראשונה שקולה מבחינת החזקה בכדור (52%- 48% לטובת מכבי תל אביב), מכבי נתניה השתלטה על המשחק, לאחר שספגה שני שערים מהירים בתחילת המחצית השנייה. מכבי נתניה החזיקה בכדור במהלך המחצית השנייה 61% מהזמן. היא בעטה אל עבר השער פי שתיים יותר פעמים מאשר במחצית הראשונה (5:10), אך לא הצליחה למצוא את הרשת.

מכבי תל אביב של עונת 2017/18 היא עדיין בגדר תעלומה. ההרכב משתנה ממשחק למשחק, כמו גם המערך, ישנם פערים עצומים ביכולת בין מחצית למחצית ולכן ואי אפשר לדעת מה נקבל מקבוצתו של ההולנדי במשחק נתון. ואם כבר מדברים על קרויף, אפשר לציין לטובה את שחקני הרכש הזרים של הקבוצה, שהציגו יכולת גבוהה במשחק אמש.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
עדיין שובר את הראש. קרויף/יוסי ציפקיס

הסטטיסטיקה

בעיטות: מכבי נתניה רשמה 15 בעיטות אל עבר השער, מתוכן שש פגשו את המסגרת (40%). תשע בעיטות של הצהובים הגיעו מתוך רחבת ה-16. אלחסן קייטה המרשים, בעט פעמיים למסגרת מתוך שני ניסיונות ומצא את הרשת פעם אחת. מנגד, מכבי תל אביב רשמה 11 בעיטות במהלך המשחק, כאשר שמונה מהן נבעטו מחוץ לרחבת ה-16. למרות זאת, הצהובים בעטו אל המסגרת שבע בעיטות (63.6%). עומר אצילי שכבש שער נפלא, רשם שלוש בעיטות במהלך המשחק מתוכן שתיים נבעטו אל המסגרת.

בעיטות מכבי תל אביב. מערכת וואלה! NEWS
בעיטות מכבי תל אביב/מערכת וואלה! NEWS

מסירות מפתח: מכבי נתניה רשמה 15 מסירות מפתח ודייקה בשבע מהן (46.6%). דיא סבע ועלי מוחמד בלטו בצד הצהוב עם שלוש מסירות מפתח מדויקות מתוך חמישה ניסיונות. מכבי ת"א מסרה 5 מסירות מפתח במהלך המשחק ודייקה בשלוש (60%). שרן ייני ועומר אצילי עם שני ניסיונות כל אחד רשמו 50% דיוק.

מכבי תל אביב מסירות מפתח. מערכת וואלה! NEWS
מכבי תל אביב מסירות מפתח/מערכת וואלה! NEWS

מכבי נתניה - דריבלים: הצהובים ביצעו במהלך המשחק 25 דריבלים ב-56% הצלחה (14 מוצלחים). עלי מוחמד רשם חמישה דריבלים (הכי הרבה בקבוצה), כאשר הצליח בשלושה מתוכם (60%).

דריבלים מכבי נתניה. מערכת וואלה! NEWS
דריבלים מכבי נתניה/מערכת וואלה! NEWS

מכבי תל אביב - דריבלים: שחקניו של ג'ורדי קרויף רשמו 41 דריבלים ב-51% הצלחה (21 מוצלחים). עומר אצילי עם 55% הצלחה, היה אחראי על תשעה מתוכם (הכי הרבה בקבוצה).

סטטיסטיקות, ניתוחים וכתבות מעניינות - באתר סקורר

מכבי תל אביב דריבלים. מערכת וואלה! NEWS
מכבי תל אביב דריבלים/מערכת וואלה! NEWS

מכבי נתניה - איבודי כדור: שחקניו של סלובודאן דראפיץ רשמו 59 איבודי כדור במהלך המשחק, כאשר 32 איבודים נרשמו בשליש המגרש האחרון. דיא סבע הפעלתן רשם 11 איבודים (הכי הרבה בקבוצה).

איבודי כדור מכבי נתניה. מערכת וואלה! NEWS
איבודי כדור מכבי נתניה/מערכת וואלה! NEWS

מכבי תל אביב - איבודים: סגנית האלופה רשמה 54 איבודי כדור במהלך המשחק, כאשר כמו היריבה, גם היא איבדה מספר זהה של כדורים בשליש האחרון. עומר אצילי, שנתן את משחקו הטוב ביותר מאז שהגיע למועדון, רשם 11 איבודים (הכי הרבה בקבוצה).

מכבי תל אביב איבודי כדור. מערכת וואלה! NEWS
מכבי תל אביב איבודי כדור/מערכת וואלה! NEWS

מכבי נתניה - תיקולים: הצהובים רשמו 49 תיקולים, כאשר 28 מתוכם היו מוצלחים (57%). עלי מוחמד הוכיח עליונות ברורה בפרמטר זה עם 8 תיקולים מוצלחים מתוך 12 ניסיונות (67%).

מכבי נתניה תיקולים. מערכת וואלה! NEWS
מכבי נתניה תיקולים/מערכת וואלה! NEWS

מכבי תל אביב - תיקולים: מכבי תל אביב רשמה אמש 32 תיקולים ב- 56% הצלחה (18 מוצלחים). כריסטיאן באטוקיו, נמוך הקומה, הציג משחק טוב והצטיין עם שישה תיקולים מוצלחים מתוך שישה ניסיונות.

מכבי תל אביב תיקולים. מערכת וואלה! NEWS
מכבי תל אביב תיקולים/מערכת וואלה! NEWS
סקורר undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully