וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדאו: שם המשחק היה סבלנות

17.11.2002 / 9:57

גילי לנדאו על הניצחון אמש מול הפועל פ"ת. כובש השער, ראובן עטר: השער יותר של לוברסקי. ניר לוין: אין לי מחשבות להתפטר. ליאור שחר: בינתיים לוין הוא המאמן

הניצחון ביום שבת על הפועל פ"ת 0:1 הרגיע בנתניה הרבה אנשים לחוצים. אחרי התבוסה בשובע שעבר למכבי ת"א המערכת בעיר היהלומים נכנסה ללחץ, והניצחון אמש נתן לקבוצה של לנדאו הרבה אויר לנשימה. גילי לנדאו: "שם המשחק היה סבלנות. שיחקנו נגד קבוצה טובה, שצופפה והאיסה עלינו את החיים. הם הגיעו למצבים מבעיטות עונשין. אנחנו לא היינו בשיאנו, אבל הגענו למספיק מצבים כדי לגמור את זה בניצחון" (מעריב).

ראובן עטר: "גילי אמר לנו שזה פחות או יותר יהיה התסריט ושצריך לשחק בסבלנות, לנצל את המצבים שלנו ולא לתת להם לתפוס אותנו במתפרצות. לשמחתנו, זה באמת קרה. גילי אמר לנו שאם שאפילו אם הקהל ירגיש לא טוב, זו השיטה. לוברסקי חטף כדור גדול במרכז השדה והשער יותר שלו מאשר שלי" (מעריב).

מהעבר השני, ההפסד של פ"ת רק מגביר את חוסר הודאות סביב מעמדו של המאמן ניר לוין, שאמר בסיום המשחק: "דווקא בזמן שיצאנו קדימה טוב, הגענו להזדמנויות ושיחקנו נכון, דווקא אז קיבלנו את הגול. אסור להשאיר את עטר חופשי. הוא הוכיח כבר שהוא יודע את המלאכה וצריך להקפיד לא לעשות טעויות כאלה. לא היינו שווים הפסד. ולראיה שני המשקופים בסיום. קקון לא פתח מסיבות מקצועיות. יש לי מחשבה לחזק את הקבוצה, אבל אין כרגע משהו ספציפי. אין לי מחשבות להתפטר" (מעריב).

ליאור שחר, הבעלים של פ"ת: "בינתיים לוין הוא המאמן. אנחנו רוצים לחשוב יום יומיים מה עושים. אין ספק שצריך לחזק את הקבוצה. אם נצטרך לקבל החלטות קשות, נקבל, אבל לא עכשיו" (ידיעות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully