וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "לא ברור למה אבוקסיס מתעקש לשלב את כל השחקנים שבאו ממכבי"

גורם בבני יהודה ביקר את המאמן אחרי עוד הפסד מול באר שבע: "השחקנים החדשים לא עשו איתנו הכנה, זה פוגע בקבוצה". זעם על התנהגותו של מאוויס צ'יבוטה: "יש דברים שלא נוכל להבליג עליהם"

לא ברור מה עובר על בני יהודה בשלושת המחזורים האחרונים. הכתומים פתחו את העונה מצוין עם ניצחון על מכבי חיפה, אך נראה שדווקא הגעתם של שחקני החיזוק, שלהם כל כך ציפו בשכונה, פגעה בשטף של הקבוצה ואמש היא שוב הפסידה, הפעם 1:0 להפועל באר שבע. "יש לנו הרבה שחקנים חדשים שעדיין מתרגלים לשיטה" טענו במועדון. "לא ברור לאף אחד למה יוסי מתעקש לשלב את כל השחקנים שהגיעו ממכבי בהרכב, הם לא עשו איתנו הכנה לליגה. וזה פוגע בקבוצה".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. יוסי ציפקיס
כבר סופג ביקורות. יוסי אבוקסיס/יוסי ציפקיס

אולם, מעל הבעיות התאקלמות של שחקנים, בבני יהודה יש כעס רב על התרופפות המשמעת אצל שחקנים והעובדה שכבר שבוע שני מורחקים שחקנים על התנהגות בלתי ספורטיבית. אמש בקבוצה זעמו על מאוויס צ'יבוטה ועל הרחקתו שאותה הגדירו בקבוצה טיפשית ביותר. "יש דברים עליהם לא נוכל להבליג", אמרו במועדון. "אסור לשחקנים להתנהג בצורה חסרת אחריות כזאת ויוסי יצטרך לתת את הדעת על הדברים האלה כדי שלא יחזרו". אגב, בקבוצה ישקלו להעמיד לדין פנימי אם שחקנים ימשיכו לקבל כרטיסים אדומים בגלל התנהגות בלתי ספורטיבית.

גם דין מורי התייחס להרחקת צ'יבוטה אחרי המשחק: "מעולם לא ראיתי שופט ששינה את ההחלטה שלו. שחקנים צעירים צריכים ללמוד מזה ואסור להם להגיב. אני בטוח שצ'יבוטה מרגיש פחות טוב עם זה ואנחנו נצטרך להרים אותו. בכל משחק שנפסיד נצא מאוכזבים, בין אם זה בעשרה שחקנים, תשעה או אחד עשר. זה לא משנה אם מדובר בהפועל באר שבע או בקבוצה קטנה. הגישה הייתה טובה. אולי היכולת ההתקפית הייתה פחות טובה כי מן הסתם היינו ב-10 שחקנים. בשבוע הבא נגד הפועל עכו ננסה להמשיך ביכולת הטובה שלנו ולאסוף שלוש נקודות".

על התאקלמות המחודשת במועדון, הוסיף מורי: "אני עובד מאוד קשה. מאוד רציתי להגיע לכאן אחרי שקיבלתי את הודעת השחרור מבית"ר. יש כאן באמת קבוצה טובה וכשנעבוד קשה כולם ביחד, אני בטוח שהתוצאות יגיעו. אני ממש בטוח בקבוצה הזו, שנעשה עונה טובה ואני כבר מת שיגיע המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully