וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל דבר טוב יש סוף: קליבלנד הפסידה אחרי 22 ניצחונות רצופים

16.9.2017 / 9:29

האינדיאנס נכנעו בבית 4:3 מול קנזס סיטי וספגו את הפסדם הראשון מאז ה-23 באוגוסט, מה שקטע את רצף הניצחונות הארוך בתולדות ה-MLB. בסיום המשחק זכו השחקנים לעידוד מאסיבי מהקהל

שחקני קליבלנד אינדיאנס. AP
מחזות מרגשים בסיום, למרות ההפסד. האינדיאנס והאוהדים שלהם/AP

לכל דבר טוב יש סוף. רצף 22 הניצחונות של קליבלנד אינדיאנס הגיע הלילה (בין שישי לשבת) לסיומו עם הפסד 4:3 בבית מול קנזס סיטי. זה היה ההפסד הראשון של הקבוצה מאוהיו מאז ה-23 באוגוסט והוא חתם את רצף הניצחונות הארוך אי פעם ב-MLB.

לילה אחרי שהאינדיאנס ביצעו קאמבק חלומי עם שוויון באינינג התשיעי וניצחון בעשירי, הם שוב פגשו את הרויאלס, שהפסידו להם לא פחות מחמש פעמים במהלך הרצף הזה. הפעם, האורחים היו אלה שהצליחו לחזור מפיגור, פעמיים. אדווין אנקרנסיון העלה את קליבלנד ליתרון מהיר באינינג הראשון, אך אלסידיס אסקובר מאזן בהומראן באינינג הבא.

באינינג השלישי, חוסה רמירס, שהפך בשלושת השבועות האחרונים למועמד לגיטימי ל-MVP, המשיך את התקופה המסחררת שלו עם הומראן בן שתי ריצות וקליבלנד נראתה בדרך לניצחון מספר 23, אך דווקא אז המגיש טרבור באוור, שניצח תשעה משחקים ברציפות, קרס והרויאלס ניצלו זאת ועם ריצה באינינג הרביעי, החמישי והשישי השלימו מהפך, כאשר הם שורדים ניסיון שוויון דרמטי נוסף של קליבלנד.

פרנסיסקו לינדור קליבלנד אינדיאנס. AP
מחזה שלא ראינו הרבה זמן. לינדור מאוכזב/AP

עם סיום המשחק, אחרי שהקהל המקומי התגבר על האכזבה הקלה, יצאו שחקני האינדיאנס מהדאגאאוט והודו לאוהדים שמילאו כל פינה באצטדיון, כאשר אלה מגיבים בתשואות ממושכות. "הם תמכו בנו כל כך הרבה", אמר המנג'ר טרי פרנקונה, "האווירה סביבנו הייתה מדהימה ואני חושב שהשחקנים רצו להראות את ההערכה שלהם בחזרה לקהל". באוור הוסיף: "זו הייתה ריצה נהדרת. הקהל בא ותמך בנו. האווירה ביומיים האחרונים הייתה משוגעת. אפילו היום, אחרי ההפסד, כולם נשארו לעודד אותנו. זה רגע מיוחד".

כעת האינדיאנס, שכבר הבטיחו את מקומם בפלייאוף, רחוקים רק שני משחקים מהבטחת אליפות ה-AL מרכז, שם הם צועדים ביתרון 13.5 משחקים על פני מינסוטה. באוקטובר הם כבר יכוונו למשהו הרבה יותר גדול מרצף ניצחונות היסטורי: אליפות ראשונה מאז 1948, אחרי שבעונה שעברה הפסידו את משחק 7 של הוורלד סירייס מול שיקגו קאבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully