וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא פלא שהם לא מצליחים: מספרי ליגת העל

15.9.2017 / 15:23

הנתון שצריך להדאיג את מכבי חיפה, הנשק שמכבי תל אביב איבדה להפועל באר שבע, הסוד מאחורי הצלחת הפועל חיפה. שון שמילוביץ' מאתר "סקורר" עם מספרי המחזור השלישי בליגת העל

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
עם אחוזי דיוק כמו שלהם, לא פלא שהם לא מוציאים נקודות. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

1. חזרה לממדים. אם בסיכום המחזור השני ציינו כי הוא אחד הפוריים שידעה ליגת העל בשנים האחרונות, במחזור הנוכחי אפשר לעדכן שהסטטיסטיקה מתיישרת. לאחר 2.42 שערים למשחק במחזור הראשון ו-3.28 בממוצע במחזור השני, המחזור השלישי העמיד ממוצע נמוך של 2.28 שערים למשחק. מתוך 14 קבוצות הליגה, חמש לא מצאו את הרשת ואילו בשני משחקים בלבד שתי הקבוצות עלו על לוח התוצאות.

2. מחפשים הכרעה. אם בעונה שעברה התלוננו רבות על כמות המשחקים שמסתיימים ללא הכרעה, בשלושת המחזורים הראשונים של העונה הנוכחית לא כך הם הדברים. השיא כאמור נרשם במחזור הליגה האחרון, כאשר כל שבעת המשחקים הסתיימו עם הכרעה.

3. ממשיכים להניע. הפועל באר שבע ממשיכה להיות הדומיננטית בליגה בכל הנוגע להחזקה בכדור. בניצחון על הפועל אשקלון היא החזיקה בכדור 67% מהזמן, כאשר הממוצע העונתי שלה עומד על 63.2% החזקה למשחק. הצהובים, שמאז הגעתו של ג'ורדי קרוייף לקבוצה דגלו בהנעת כדור, רושמים עד כה העונה 54.7% החזקה בממוצע למשחק. הפועל עכו הצליחה להביך את מכבי חיפה עם 39.8% החזקה "בלבד".

לסטטיסטיקות ונתונים מעניינים, היכנסו לאתר "סקורר"

שחקן הפועל באר שבע, אנתוני וואקמה. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
ההחזקה בכדור כמעט שלא הספיקה לוואקמה והפועל באר שבע/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

4. מדויקים. הפועל חיפה שרושמת פתיחת עונה חלומית, מסרה במחזור האחרון באחוז הדיוק הגבוה ביותר (85.2%). הפועל רעננה שהובסה על די מכבי נתניה, רשמה את האחוז הנמוך ביותר (73%). הפועל עכו עם 199 מסירות במהלך המשחק (הכי קצת במחזור), לעומת 508 של הירוקים, הצליחה "לעקוץ" פעמיים.

5. ניצול מצבים. 16 בעיטות מתוך ה- 25 של מכבי נתניה במהלך המשחק (0:3 על רעננה) פגשו את המסגרת (64%) והיא בעלת האחוז הגבוה ביותר במחזור. בית"ר ירושלים מצאה את הרשת פעמיים במשחק מתוך תשעה ניסיונות סך הכול והיא בעלת אחוז ניצול המצבים הגבוה ביותר במחזור השלישי (22.2%).מכבי חיפה עם אחוז הדיוק הנמוך ביותר במהלך המחזור, כאשר רק בעיטה אחת מתוך 12 פגשה את המסגרת (8.3%).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ניקו אולסק שחקן מכבי נתניה (מימין) חוגג עם חבריו. מגד גוזני
המרעננת הרשמית של הליגה, וזה בא לידי ביטוי גם במספרים/מגד גוזני

6. המחלצים. מכבי נתניה רשמה 36 חילוצי כדור בחצי המגרש של היריבה (הכי הרבה במחזור). הפועל רעננה עם שבעה חילוצים בלבד מדורגת אחרונה בפרמטר זה בסיכום המחזור.

7. מכדררים. מ.ס אשדוד רשמה את כמות הדריבלים המוצלחים הגבוהה ביותר במחזור (30). בני יהודה עשתה זאת באחוז ההצלחה הגובה ביותר (80%). שתיהן הפסידו.

8. ללא תועלת. 69 קרנות הסתיימו ללא שער.

סקורר - אתר הכדורגל שלנו

סקורר undefined
  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully