וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בודדה בפסגה: ניצחון 22 ברציפות לקליבלנד, שיא כל הזמנים

15.9.2017 / 9:21

החבורה מאוהיו מסרבת לעצור וגברה בעשרה אינינגים דרמטיים 2:3 על קנזס סיטי כדי לעקוף את ההישג של שיקגו קאבס מ-1935. הדודג'רס מתאוששים, בוסטון מנסה לשמור את היאנקיז מאחור

שחקני קליבלנד אינדיאנס חוגגים. AP
איכשהו, הם הצליחו לנצח גם את זה. האינדיאנס חוגגים/AP

זה לא היה פשוט בכלל, אבל קליבלנד אינדיאנס הצליחה להמשיך הלילה (בין חמישי לשישי) את המסע המופלא שלה ולהשיג ניצחון 22 ברציפות, שיא כל הזמנים ב-MLB. האינדיאנס, שגברו בעשרה אינינגים 2:3 על קנזס סיטי מווקאוף דאבל של ג'יי ברוס, אחרי שהשיגו שוויון רק באינינג התשיעי מדאבל של פרנסיסקו לינדור, עקפו את שיקגו קאבס של 1935, שהשיגה אז 21 ניצחונות ברצף. ניו יורק ג'איינטס רשמה ב-1916 רצף של 27 משחקים ללא הפסד, אך סיימה את אחד מאותם משחקים בתיקו, שהיה אפשרי אז ב-MLB, ולכן שיא הניצחונות הרצופים שייך כעת לקליבלנד, שתנסה להמשיך את הריצה המטורפת שלה במשחק נוסף מול הרויאלס, בלילה שבין שישי לשבת (2:10).

האינדיאנס הם הקבוצה היחידה באמריקן ליג שכבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף והם מובילים בבית המרכז ב-13.5 משחקים על מינסוטה, שבעצמה נהנית מעונה פנטסטית ועשויה להשתחל לפוסטסיזן. בבית המזרח, בוסטון עדיין מנסה לשמור את היאנקיז מאחור, כאשר היתרון שלה כרגע עומד על שלושה משחקים, בעוד שבמערב יוסטון משייטת עם יתרון 14 משחקים על האיינג'לס והיא תבטיח בקרוב מקום בפלייאוף בעצמה. גם הווילד קארד מתחיל להתקרב להכרעה, כאשר היאנקיז מובילים שם בביטחה, בעוד מינסוטה מחזיקה ביתרון שלושה משחקים על האיינג'לס ו-3.5 על סיאטל.

שחקני בוסטון רד סוקס חוגגים. AP
קרב עיקש במזרח. הרד סוקס אחרי עוד ניצחון/AP

ב-NL, הקרב הגדול שנשאר הוא בבית המרכז, שם האלופה שיקגו קאבס מובילה בשלושה משחקים על מילווקי וסנט לואיס. במזרח, וושינגטון כבר מזמן בפלייאוף ועדיין מקווה לתפוס את הדודג'רס, שהתייצבו קצת אחרי תקופה איומה ומובילים ב-9.5 משחקים על פני אריזונה במערב. הדיאמונדבקס מובילים בחמישה משחקים מול קולורדו במאבק על הווילד קארד הראשון, בעוד הרוקיז ביתרון 2.5 משחקים על מילווקי וסנט לואיס בקרב על הכרטיס השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully