וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זה ניצחון: 9:13 חלש ליוסטון על סינסינטי בפתיחת המחזור השני ב-NFL

15.9.2017 / 9:18

הטקסאנס התאוששו מההפסד המביך במחזור הפתיחה עם ניצחון מכוער משהו באוהיו, שם הבנגאלס ספגו הפסד בית שני ברציפות ושוב לא הצליחו לשים טאצ'דאון. דשון ווטסון פתח וסיפק את הטאצ'דאון היחיד במשחק עם מהלך יפה

דשון ווטסון יוסטון טקסאנס מול סינסינטי בנגאלס. AP
לא משחק גדול של הרוקי, אבל הוא השיג את ה-W/AP

סינסינטי (2:0) - יוסטון (1:1) 13:9

המחזור השני ב-NFL יצא הלילה (בין חמישי לשישי) לדרך עם משחק בודד באוהיו, בו נפגשו שתיים מהמאכזבות הגדולות של מחזור הפתיחה. גם המפגש הלילה לא הניב יותר מדי פוטבול איכותי, אולם בעוד הטקסאנס הצליחו לגרד לעצמם ניצחון בכורה ולהתאושש מההפסד הביתי המביך לג'קסונוויל, הרי שהבנגאלס רואים איך העונה שלהם פחות או יותר נגמרת עוד לפני שהיא החלה, עם הפסד בית שני ברציפות ומשחק שני ברציפות בו הם לא מצליחים לייצר טאצ'דאון, אחרי ה-0 נקודות שרשמו בהפסד לבולטימור ביום ראשון.

יוסטון עלתה הלילה ראשונה על הלוח עם שער שדה לקראת סיום הרבע הראשון, אך סינסינטי הגיבה במהרה עם שער שדה משלה. 50 שניות להפסקה הושג הטאצ'דאון היחיד במשחק, כאשר הקוורטרבק הרוקי של האורחים, דשון ווטסון, שזכה הפעם לפתוח על חשבון טום סבאג' המאכזב, מצא פירצה בהגנה ודהר ל-49 יארד, כל הדרך לאנדזון. סינסי עוד הספיקה לנצל את הזמן המועט שנותר עד להפסקה כדי לצמק עם שער שדה נוסף, אך נעצרה בניסיונה להשיג טאצ'דאון.

הבנגאלס השיגו את הפילד גול השלישי שלהם במשחק ברבע הרביעי וצימקו ל-10:9 בלבד, אבל ההגנה של יוסטון המשיכה לעשות את העבודה ושתי דקות לסיום, הטקסאנס החזירו לעצמם את יתרון ארבע הנקודות. סינסי קיבלה עוד הזדמנות, אך לא הצליחה לייצר כלום וגם במהלך הנואש האחרון של המשחק היא נבלמה, אחרי תיקול עוצמתי של ג'יי ג'יי וואט.

ווטסון הסתפק ב-125 יארד, אבל גם רץ ל-67 יארד וטאצ'דאון. דיאנדרה הופקינס תפס ל-73. מנגד, 224 יארד לאנדי דלטון המאכזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully